Gå til innhold

100 grader CPU på ny PC


Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg var så dum å kjøpte ferdig-pc fra Power. Den når 100 grader på Warzone etter typ 1 time. 
Trenger ny vifte da den som er i er nok noe av det billigste skvipet man får tak i.
Jeg lurer på om noen her har peiling på noen gode vifter som passer i denne greia her:
https://www.power.no/data-og-tilbehoer/pc/stasjonaer-pc/acer-predator-orion-3000-po3-620-stasjonaer-pc/p-1124182/



Takker for alle svar :)

 

ssss.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dassen skrev (4 minutter siden):

Det er ikke sikkert du var så dum. Du fikk et 3070 kort, og det er jo ikke så lett å få tak i om dagen.

Jeg sverger til CPU-kjølere fra Noctua. Det beste du får tak i etter min mening. Noctua NH-U9S er på tilbud hos Power. Er du heldig er den på lager i din lokale butikk.

Heldigvis betalte jeg "bare" 12.8k for den. Dessverre ikke på lager :( Men tror du denne vifta passer? Synes det er vanskelig å vite mtp det lille kabinettet. Tror jeg må finne fram meterstokken når jeg kommer hjem :D 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...