Gå til innhold

Strava eller MapMyRun som ny treningsapp?


Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Endomondo som treningsapp i ganske mange år men det legges som kjent ned fra nyttår. Jeg skal overføre alt av treningsinformasjon til MapMyRun for å ha tilgang til dataene men vurderer å gå helt over til Strava da den virker veldig populær. Hva tycks?

edit: jeg har Samsung Gear S3 som jeg bruker når jeg trener. Appen jeg havner på må kunne installeres på denne. 

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg kom hit for å spørre om akkurat dette. Synd med Endomondo, den var jo egentlig perfekt.

 

Har Garmin-klokke, men ser ikke ut til at Strava overfører kalorier? Likte egentlig hvordan Strava ser ut ellers, pen og oversiktlig.

RunKeeper har jeg også prøvd, men liker som sagt UI-et til Strava bedre.

 

OP; Bruker du fortsatt Strava?

 

Andre: Noen andre anbefalinger?

Bruk: Stort sett overføringer fra Garmin pulsklokke, men også noe smått manuelt.

Lenke til kommentar

Jeg har testet Strava siden nyttår og startet å abonnere på det før helgen. da får man en del tilleggsfunksjoner som er tilsvarende det som Endomondo hadde. Jeg har Strava på Samsung-klokken min og synes langt på vei den har vært ganske enkel å ta i bruk. Endomondo sin GPS tok innimellom lattelig lang tid på å finne ut hvor den er. Med Strava så finner den ut dette med en gang.

Lenke til kommentar
Bone skrev (28 minutter siden):

Jeg kom hit for å spørre om akkurat dette. Synd med Endomondo, den var jo egentlig perfekt.

 

Har Garmin-klokke, men ser ikke ut til at Strava overfører kalorier? Likte egentlig hvordan Strava ser ut ellers, pen og oversiktlig.

RunKeeper har jeg også prøvd, men liker som sagt UI-et til Strava bedre.

 

OP; Bruker du fortsatt Strava?

 

Andre: Noen andre anbefalinger?

Bruk: Stort sett overføringer fra Garmin pulsklokke, men også noe smått manuelt.

Noen grunn til at du ikke bruker Garmin Connect?

Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts skrev (22 minutter siden):

Noen grunn til at du ikke bruker Garmin Connect?

Bruker nå den også. Men, likte best UI-et på Endomondo. Så, alltid hatt en overføring til den appen. 

Siste har jeg jo brukt Connect, men savner liksom Endomondo (eller tilsvarende). 

Skjønner ikke helt hvorfor de ga seg, trodde de mer eller mindre var markedsledende. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...