BigWhig Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Vil ikke ha noe "gangsters" jeg heller, men kunne tenkt meg et spill der du kunne velge litt flere veier for å nå et mål, ikke bare spille gjennom et gitt forløp. Kanskje litt GTA-aktig i mafia-stil.
NoLimit_^ Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Jeg synes det var artig å drive å kjøre rundt i byen, mest pga den flotte stemningen og passende musikken
Togo Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Jeg synes det var artig å drive å kjøre rundt i byen, mest pga den flotte stemningen og passende musikken "Chinatown, my chinatown, when the nights are long" Konge
Farnoy Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 tja blir litt vanskelig siden hovedpersonen (thomas Angelo) dør........ men det hadde vært kult! uten tvil! Øh.. takk.
Skyttt Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Skrevet 4. januar 2004 Andre her som synes Mafia knuser GTA? Jepp, det synes jeg! Jeg tenker meg at det blir et spill der vi havner i buksene til ungen til Tommy 20 år senere, og at hovedgreia er å hevne faren eller noe sånt. Får vann i kjeften bare av å tenke på det!
Zork Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Jeg tenker meg at det blir et spill der vi havner i buksene til ungen til Tommy (..) Får vann i kjeften bare av å tenke på det! Eh... javel... du om det... Forøvrig (til innlegg nr. 2 i denne tråden): det er fullstendig unødvendig å spoile hele slutten for de som enda ikke har kommet seg gjennom spillet. Det er faktisk direkte ufint.
Rookie_NO Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Men en ting jeg ikke skjønner er hvorfor dette kommer opp nå?? Jeg synes å huske jeg spilte dette spillet for en del år siden. Det er først nå når det er lansering til PS2 at det har kommet på bane igjen... (husker ikke når jeg kjøpte det, hunden har spist coveret...) Jeg husker at jeg ble positivt overasket fordi jeg ikke hadde hørt om det før jeg spilte det. Jeg ser også at folk har masse problemer med bil-racet, noe jeg fant ganske lett, har jeg kanskje hatt en annen versjon? Det jeg hadde problemer med var "boat-yard" missionet, med snipere i kranene. Og for de som klager på trege biler, så kan jeg forsikre deg om at det finnes raske biler der også. Har selv hoppet over elva med en rakettbil... Og da mener jeg den STORE elva
Merlin Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Det hadde vært utrolig fett med en oppfølger til Mafia men er det støtte for ratt og pedaler til Mafia 1?
Skyttt Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Skrevet 6. januar 2004 Men en ting jeg ikke skjønner er hvorfor dette kommer opp nå??Jeg synes å huske jeg spilte dette spillet for en del år siden. Det er først nå når det er lansering til PS2 at det har kommet på bane igjen... (husker ikke når jeg kjøpte det, hunden har spist coveret...) Jeg husker at jeg ble positivt overasket fordi jeg ikke hadde hørt om det før jeg spilte det. Jeg ser også at folk har masse problemer med bil-racet, noe jeg fant ganske lett, har jeg kanskje hatt en annen versjon? Det jeg hadde problemer med var "boat-yard" missionet, med snipere i kranene. Og for de som klager på trege biler, så kan jeg forsikre deg om at det finnes raske biler der også. Har selv hoppet over elva med en rakettbil... Og da mener jeg den STORE elva Spillet er ikke SÅ gammelt da. Det er fra høsten 2002 (september-oktober synes jeg å huske), altså ikke halvannet år gammelt en gang... Det var jeg som starta tråden. Grunnen til at jeg tar dette opp nå, er at jeg leste om spillet i et PS2-blad, og kom på de flotte timene jeg hadde med spillet på PC. Og jeg vil ha mer! See?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå