Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Lfcfan123 skrev (16 minutter siden):

Jeg bestillte ps5 på siste slipp hos cdon som var bundle (14.04.22), er det noen her som har noe peiling på når denne blir sendt ut? :) 

evt er det noen her som bestillte samme som har fått sendingsbekreftelse?

takk for svar på forskudd :) 

Ingen som vet sikkert, men det sto 30. April. Avbestille den i dag, og kjøpte fra elkjøp heller. De sendte med en gang

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Shadze skrev (Akkurat nå):

Noen som har fått sin fra Elkjøp sendt enda ? bestilt 19.04.22. 

Ser de har sendt headsett, men ikke noe ps5 enda foreløpig ser det ut som ..

Ja, min ble sendt i går kveld, men den har ikke ankommet terminalen enda, så den er vel ett eller annet sted mellom lageret i Jönköping og Oslo. Posten har ikke sporingsinfo før pakken er i Norge.

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Brakebusk said:

Ja, min ble sendt i går kveld, men den har ikke ankommet terminalen enda, så den er vel ett eller annet sted mellom lageret i Jönköping og Oslo. Posten har ikke sporingsinfo før pakken er i Norge.

Samme her, sendt i går kveld men ikke kommet til terminalen enda, fikk 3 forskjellige sporingsnummer i Posten-appen. Medarbeider bestilte også og er i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Ephrus skrev (På 14.4.2022 den 19.10):

Er du heldig så har du den før mnd er slutt😉

Jeg ser på det som 50/50 sjangs om de er utsolgt eller ikke. Har hendt før at de stenger salget på kvelden og så er salget tilbake neste dag. Så for dere som er sent ute, se igjen i morgen

Folk her sier at dem får inn den 30, håååper at det kan komme tidligere, ivertfall at vi faktisk får denne realisen.. hva tror du?

Endret av Lfcfan123
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Shadze said:

Skjønner ikke hvordan folk som har bestilt fra elkjøp får sin levert idag. Står at mitt headset er forventet imorgen. og pakken med ps5 har de kun mottatt informasjon om sending..

Man kunne velge å få det tilsendt til butikk, som var da raskere :)

Lenke til kommentar
45 minutes ago, Shadze said:

Skjønner ikke hvordan folk som har bestilt fra elkjøp får sin levert idag. Står at mitt headset er forventet imorgen. og pakken med ps5 har de kun mottatt informasjon om sending..

Min kom nettopp, jeg er virkelig imponert over at de klarte å overholde den estimerte leveringsdatoen da de sendte den så sent. Men headsettet og spillet kommer ikke før neste uke ser det ut til.

Lenke til kommentar
Yamazero skrev (1 time siden):

Burde ha avbestilt fra cdon og heller hivet meg på Elkjøp sitt tilbud 😅

Sammer her.. litt irritert over meg selv nå for at jeg ikke gjore det.. vi får bare vente i spenning, som som jeg fikk svar på igår fra ephrus så vil vi være garantert å få ivertfall første uken i mai, men håååååper at vi får litt tidligere.

Lenke til kommentar
Shadze skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hvordan folk som har bestilt fra elkjøp får sin levert idag. Står at mitt headset er forventet imorgen. og pakken med ps5 har de kun mottatt informasjon om sending..

Jeg valgte prioritert levering til postkontor, kosta 69 kr. Ps5 og headset skal komme idag, mens spillet får jeg på mandag ☺️

Endret av Siljemaria95
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...