Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var inne og tittet på Finn.no det er over 60 Ps5 uåpna der inne.  

Håper virkelig alle boikotter dem og ikke kjøper seg Ps5 til blodpris.  Så kan de sitte der med konsoller der aldri får solgt. 
 

Kumme vært 60 +++ ekte spill entusiaster som fikk kjøpt disse av butikkene.  Ikke en gjeng med tjene penger på alt jeg kommer over idioter. 

Endret av Elpapi
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Jan02 skrev (2 timer siden):

 Står fortsatt at bring/posten ikke har mottatt pakken min fra Cdon! Og i følge cdon ble den sendt søndag… bur i møre og romadal

Kan hende at den ikke oppdateres før den kommer til Oslo fra Sverige. 
Da jeg bestilte en PS5 i Juni fra Cdon, fikk jeg beskjed på en Fredag om at en pakke var på vei, men at den ikke var mottatt av Bring. Var ikke før på Onsdag at jeg fikk en oppdatering at den var i Oslo, der den så ble videresendt til Vestland.

Lenke til kommentar
snakecase skrev (11 timer siden):

Dere som fikk fra CDON i dag; hva var estimert leveringsdag? Bor lengre nord i landet, men hos meg står det torsdag. Basert på trackingen skulle jeg anta, og håper, den kommer i morgen og at det kun er et dårlig estimat fra posten.

Min var estimert den 23.12. Men fikk den i går, den gikk rett igjennom hele posten 😲

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser på sendingen fra OBS går gjennom postnord til butikken der jeg bor, og sendingen er på 40 kolli og ca 176 kg. En ps5 er nå 4.2 kg, så 40 av de blir 168 kg, så har vi emballasje i tillegg. Er det da sannsynlig at de sender 40 ps5 i samme sendinga til den ene butikken? 

Høres jo mye ut til et leveringspunkt, men det er jo helt klart den kjappeste måten å få den på at man får hente den på OBS, så at mange velger det er ikke så søkt? Synes mest det er morsomt at jeg faktisk kan se hele shipmentet på den sendinga 😂

Lenke til kommentar
22 hours ago, vampyrica said:

Foretrekker digitalt selv, men topp titler på store ligger ofte på 869,- som koster 599,- på Elkjøp (samt 10% spill Rabatt så 540,-) 

Så ved enkelte spill kan man spare 330 på disk, men om en ikke kjøper spill på release så kommer det utrolig raskt på tilbud som igjen blir rundt alt fra 300-550,- ish. 
Så er det account share som også er attraktivt for de som deler og spleiser på spill. 
Hadde det ikke vært accountshare ville jeg nok kjøpt mer på disk, men liker digitalt bedre, mye raskere å laste ned enn å installere fra disk også. ☺️
 

Så ville nok hatt disk kun for å ha muligheten, 3 spill på disk kjøpt så er det spart inn. 

Det er egentlig ingenting i veien for at disk kan være en nedlastningsnøkkel, også får du alt i fra skyen likevel. Men, du må plante disken inn i konsollet for å spille det. Man spiller vanligvis et spill om gangen likevel. Kan tenkes at noen ser noe fra filmsamlingen sin på disse optiske drevene fra tid til annen også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...