Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet
ManglerGPU skrev (3 minutter siden):

Vet ikke, men se posten over for tidspkt. på ordrebekreftelsen

Fikk min bestillingsbekreftelse 09:21 31/08. Ikke sendt ennå. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Evil-Duck skrev (3 minutter siden):

Fikk kjøpe konsollen til en kompis ved release mot at han skulle få min når jeg fikk den i mai fra Komplett

Kjipt for kompisen din, får testet tålmodigheten😊

Skrevet
2 hours ago, henrikrox said:

Fikk også bekreftelse fra CDON og sporing i posten appen, wooho

Gratulerer 😀, hvilken dato bestilte du?

Skrevet
Goggentess11 skrev (47 minutter siden):

10:30 her! ikke sendt her eller 😉

darvi skrev (52 minutter siden):

Fikk min bestillingsbekreftelse 09:21 31/08. Ikke sendt ennå. 

09.21 nøyaktig her også. Ikke sendt. Kun behandles. Hvordan kan noen som fikk bestillingsbekreftelse en time senere ja fått sporingsnr allerede??? Har de ingen type køsystem, eller kan de ikke klokken kanskje? Mister all tro på dette opplegget deres

Skrevet (endret)
Fi5kuS skrev (39 minutter siden):

09.21 nøyaktig her også. Ikke sendt. Kun behandles. Hvordan kan noen som fikk bestillingsbekreftelse en time senere ja fått sporingsnr allerede??? Har de ingen type køsystem, eller kan de ikke klokken kanskje? Mister all tro på dette opplegget deres

Men det gir jo også håp for dere andre som bestilte 31.08
Om han har fått bestillingsbekreftelse så betyr det kanskje at også dere andre vil få i løpet av denne uka :)

Endret av Dzedz
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Bestilte 31.08. med bestillingsbekreftelse klokken 09:44, har ikke hørt noe enda. Hadde ikke trodd de allerede er i gang med å sende ut ordre fra den datoen, krysser fingrene på å høre noe de neste dagene :D 

Skrevet

Kan se ut som CDON sitt problem er digital edition, siden diskversjonen sendes selv om de er bestilt senere 😔 Og fortsatt ikke så mye som en pip fra deres support om hva som skjer med orderene våre.

Skrevet

Vet dere om andre butikker som eventuelt kan ha ps5 inne? Trenger ikke nødvendigvis å være i Norge men helst Europa. Tenker da Sverige eller Danmark. Om det er andre steder jeg bør sjekk ut er det bare å linke dem. Tar imot alt av tips jeg kan få.

Skrevet
LordM8YT skrev (3 minutter siden):

Vet dere om andre butikker som eventuelt kan ha ps5 inne? Trenger ikke nødvendigvis å være i Norge men helst Europa. Tenker da Sverige eller Danmark. Om det er andre steder jeg bør sjekk ut er det bare å linke dem. Tar imot alt av tips jeg kan få.

Hvis du hadde lest to innlegg over - Obs har fortsatt på lager:
https://www.obs.no/elektronikk-og-underholdning/underholdning/konsoll/2085071

Skrevet
LordM8YT skrev (Akkurat nå):

Som jeg skrev, helst til 5-6K.

5000? Altså under veiledende pris? Ok.... Obs er nok din beste sjanse for å få tak i en PS5 på en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...