Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dan- skrev (36 minutter siden):

Den nye PS5 versjonen utifra det jeg leser har fått mindre heatsink ja, noe som gjør den "dårligere" enn launch PS5. Det gjelder både disk og digital versjon.

 

Som du ser her så er dette vanlige temperaturer når maskinen ikke brukes til spill, men i menyene osv.

 

spacer.png

 

Men, under spill så går visst nok den nye PS5 versjonen mye mer opp i temperaturer, noen raporterer oppimot 10 grader mere samt ekstrem viftestøy grunnet disse høye temperaturene.

Den nye PS5 versjonen bruker også mere strøm, og har ny vifte med et annet design.

Folk er nervøse angående levetiden til den nye PS5 versjonen. Folk diskuterer også at de høye temperaturene kan ha en virkning på fps drops og generell performance.

 

Det lover dårlig, irriterende, hele designet på ps5 er dårlig med tanke på kjølig motsetning til konkurrenten.

Sony gått på samme smellen år etter år, og nå enda verre tydeligvis, en ny maskin er en ting, gjennomsnittet  tar den ikke opp og renser den for støv hvert år, så kan det bli interessant å se temperaturer etter et par år med støv inni der. 

Lenke til kommentar
0l3M skrev (17 minutter siden):

Snakket med Computersalg nå angående ordren fra CDON. I følge de så kunne de ikke se at de hadde noen PS5 på lager eller forventet inn noe de neste dagene. Så her er det jo noe rart

Samme her. Ringte computersalg. De hadde null peiling. Kjenner jeg blir forbanna!! Og att på til er det EN person her inne, som bestilte relativt lenge etter mange her inne, som har fått sin ordre behandlet OG sendt? Fatter ikke at det er mulig å surre noe så inni h....

Lenke til kommentar

Fått svar fra kundeservice:

"Dessverre har leverandøren vår meddelt at produktet er i restorder med ukjent leveringstid. Dette betyr at vi ikke kan si når eller om vi får in varen igjen.

Ønsker du å kansellere bestillingen?

Vi beklager ubeleiligheten."

 

🤬🤬🤬

Lenke til kommentar
Arxter skrev (1 minutt siden):

Hm hvorfor ikke det? De har jo tydligvis ikke noen inne.. bare lurer da jeg er usikker på om jeg skal kansellere den eller ikke😬

Antakeligvis er det massevis av folk som la inn bestilling lenge før PS5 ble lansert, i håp om at nye parti med konsoller går til de som forhåndsbestilte. Realiteten er at det ikke fungere slik på de fleste nettsidene. Det er førstemann til mølla.

Ergo er det null vits å ha en ordre liggende inne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...