Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fi5kuS skrev (2 minutter siden):

- Den som ble forhåndsbestilt idag er utelukkende CDON. 

 Forhåndsbestilt
Playstation 5 - Release 2021 Leveres av CDON AB

Jeg vet faktisk ikke om denne er digital eller disk, den kostet 5990,-

 

- 27.08 var via ComputerSalg (noe som bare var rot). 

Ja det er bare rot..

Håper du får den og det ikke blir noe rot😁

Så lenken i dag tidlig til den forhåndsbestilte men trodde det var computersalg der også.. 

blir nokk å kansellere den jeg har fra 27 og vente på om det legges ut noe nytt som ikke har computersalg som leverandør!

takk for gode svar☺️

Lenke til kommentar
Arxter skrev (1 minutt siden):

Ja det er bare rot..

Håper du får den og det ikke blir noe rot😁

Så lenken i dag tidlig til den forhåndsbestilte men trodde det var computersalg der også.. 

blir nokk å kansellere den jeg har fra 27 og vente på om det legges ut noe nytt som ikke har computersalg som leverandør!

takk for gode svar☺️

Jeg så ingen poeng i å ha bestillingen fra 27.08 åpen. CDON har gitt beskjed om at den er restnotert og de har ingen peiling når de får inn denne versjonen. Da slipper jeg å betale så stor mastercard regning😆

 

Har uansett en bestilling på DustinHome fra Oktober 2020 - men de har absolutt ingen aning når de får noe parti inn. Køsystem virker som et fjernt begrep hos de fleste nettsider.

Lenke til kommentar
Fi5kuS skrev (1 minutt siden):

Jeg så ingen poeng i å ha bestillingen fra 27.08 åpen. CDON har gitt beskjed om at den er restnotert og de har ingen peiling når de får inn denne versjonen. Da slipper jeg å betale så stor mastercard regning😆

 

Har uansett en bestilling på DustinHome fra Oktober 2020 - men de har absolutt ingen aning når de får noe parti inn. Køsystem virker som et fjernt begrep hos de fleste nettsider.

Enig med deg der, kansellerte den nå for noen sekunder siden. Håper på at power får inn noe mer snart for hvis man får tak i en der føler jeg at man ganske sikkert får en, for de legger vell ikke ut noe før de har det på lager hvis jeg har forstått rett😅

Samboeren min har bestilling fra Komplett fra oktober/november 2020 men den er jo absolutt ikke å satse på at man får🤣🤦🏻‍♀️
 

Burde vært mye bedre køsystemer ifht hvordan noen nettsider holder på

Lenke til kommentar
Arxter skrev (1 minutt siden):

Enig med deg der, kansellerte den nå for noen sekunder siden. Håper på at power får inn noe mer snart for hvis man får tak i en der føler jeg at man ganske sikkert får en, for de legger vell ikke ut noe før de har det på lager hvis jeg har forstått rett😅

Samboeren min har bestilling fra Komplett fra oktober/november 2020 men den er jo absolutt ikke å satse på at man får🤣🤦🏻‍♀️
 

Burde vært mye bedre køsystemer ifht hvordan noen nettsider holder på

Etter min erfaring så er dette beste butikkene å kjøpe fra: Elkjøp, Power, Kjell og Co., MaxGaming, og NetOnNet, så det er bare å håpe at de dropper PS5 snart 

Lenke til kommentar
Capa skrev (20 minutter siden):

Etter min erfaring så er dette beste butikkene å kjøpe fra: Elkjøp, Power, Kjell og Co., MaxGaming, og NetOnNet, så det er bare å håpe at de dropper PS5 snart 

Blir ikke å legge inn noe bestilling via cdon eller noen som har computersalg som leverandør. Men prøver å holde meg oppdatert her og den andre diskusjon siden som bare legger ut lenker så er det bare å håpe ja. Takk , skal følge med på de butikkene du nevnte her☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Carnil1 skrev (1 minutt siden):

Nei, den ligger ikke der heller. Sjekket overalt. Og finner den ikke på cdon heller.. 

Det tar nok bare litt tid. En dag maks. Kontakt kundesupport i morgen, og hvis de nekter å svare er det bare å snakke med banken om refusjon (selv om det ikke var kredittkort).

Lenke til kommentar
Mala skrev (13 minutter siden):

Hadde ikke turt å avbestille noe som helst før jeg var garantert en konsoll fra ett annet sted ;) 

Kommer vell flere anledninger til å bestille selvom man har avbestilt noe som virker kjempe rotete og useriøst tenker jeg. Legges jo ganske ofte ut her og på den andre diskusjons tråden lenker til å kunne bestille hvis man bare følger godt med☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Arxter skrev (15 minutter siden):

Kommer vell flere anledninger til å bestille selvom man har avbestilt noe som virker kjempe rotete og useriøst tenker jeg. Legges jo ganske ofte ut her og på den andre diskusjons tråden lenker til å kunne bestille hvis man bare følger godt med☺️

Hvilken annen tråd er det du referer til her?

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...