Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
henrikrox skrev (Akkurat nå):

blir vel rævkjørt igjen

Har fått forskjellige forklaringer fra hu Caroline der, men men

 

 

Screenshot 2021-08-31 at 20.58.56.png

Ser flere som bestilte den 17. (disc) har fått sporingsnr, andre ikke hørt noen ting. Så kommer det ingen beskjed i morgen, så tror jeg ikke det kommer med det første heller. Merkelig at dem slipper flere disc versioner før alle som bestilte den 17. har fått bekreftelse. Men omsetning er vel bra det og? ;)

 

Lenke til kommentar
Dub skrev (1 minutt siden):

Ser flere som bestilte den 17. (disc) har fått sporingsnr, andre ikke hørt noen ting. Så kommer det ingen beskjed i morgen, så tror jeg ikke det kommer med det første heller. Merkelig at dem slipper flere disc versioner før alle som bestilte den 17. har fått bekreftelse. Men omsetning er vel bra det og? ;)

 

hatt pappaperm, og pusset opp et helt hus, 3 uker ferie akkurat nå, HELT alene, uten kids og dame. så hadde jo vært supert hvis de fikk den til meg. Hører jeg ikke noe i morra, blir jeg å punge ut til en kar på finn.no :D

Lenke til kommentar
henrikrox skrev (1 minutt siden):

hatt pappaperm, og pusset opp et helt hus, 3 uker ferie akkurat nå, HELT alene, uten kids og dame. så hadde jo vært supert hvis de fikk den til meg. Hører jeg ikke noe i morra, blir jeg å punge ut til en kar på finn.no :D

Ja, bare lapper ekstra nå fra finn, men mange opererer med budrunde... Har venta lenge nok nå, så om jeg venter en uke eller 10 til, så får det bare være. Men venter i spenning fordi, et del av gamet det og 😅

Lenke til kommentar

Ny bruker her, men bestilte fra CDON 17.08. Etter å ha fulgt med her en liten stund, begynner usikkerheten å slå inn angående min bestilling. Hvor sannsynlig er det at CDON ikke følger opp kravet om leveransen? De sier at de venter på å få konsollene, og ser jo at det er noen som allerede har fått sporingsnummer. Kan det være at de har ført en overbestillingssituasjon hvor noen må vente til neste slipp? Vet dette ikke bidrar til mye, men lurte på hva dere som også har bestilt 17.08 tenker.

Lenke til kommentar
40 minutes ago, maxidoom said:

Ny bruker her, men bestilte fra CDON 17.08. Etter å ha fulgt med her en liten stund, begynner usikkerheten å slå inn angående min bestilling. Hvor sannsynlig er det at CDON ikke følger opp kravet om leveransen? De sier at de venter på å få konsollene, og ser jo at det er noen som allerede har fått sporingsnummer. Kan det være at de har ført en overbestillingssituasjon hvor noen må vente til neste slipp? Vet dette ikke bidrar til mye, men lurte på hva dere som også har bestilt 17.08 tenker.

Har fått 2 sifret antal fra cdon uten noen problemer, nei er ingen scalper, kunne bestilt for et par uker siden men lot være men denne gang så var det en kollega av en i familien som ikke har fått tak i så ble en til. Ellers hjalp jeg 2 på privat å få tak idag samt folk på Finn som ønsker å kjøpe med link. ☺️
 

Cdon har vært veldig stabile og fått konsoller før dato de har satt opp. 
Ble nok siste ordre fra meg nå, men slenger ut link til folk på Finn fremover uansett så folk kan spare noen kroner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...