Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet
newman221 skrev (29 minutter siden):

Sette av? Som i reservere? Tviler, konsollene blir stort sett utsolgt på under minuttet

Kall det hva du vil. Er bare lei av å vente på f****** Dustin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
LordM8YT skrev (9 minutter siden):

Om du setter på varsle på denne tråden så få du vel fort tak i en. Jeg fikk bestilt fra CDON på onsdag, bare en uke etter jeg oppdaget denne tråden :)

Skrevet
Øyvind S skrev (Akkurat nå):

Om du setter på varsle på denne tråden så få du vel fort tak i en. Jeg fikk bestilt fra CDON på onsdag, bare en uke etter jeg oppdaget denne tråden :)

Stemmer i for denne. 
Jeg rakk vel knapt å følge tråden før linken til netonnet var posta og PS5 bestilt. 
Ankommer døra hjemme idag 😀😀

Skrevet

Om dere ønsker PS5 har NetonNet fremdeles på lager. Er diskresjon tho.
https://www.netonnet.no/art/gaming/spillogkonsoll/playstation/playstation-konsoll/sony-playstation-5/1012886.15693/

Skrevet
LordM8YT skrev (1 time siden):

Det har faktisk aldri vært bedre muligheter til å få tak i enn de siste dagene. Og de har vært tilgjengelig i komisk lang tid, da spesielt hos Obs, som vel og merke legger seg en 1000,- over. Men både CDON og Netonnet hadde tilgjengelig ganske lenge :) Ordnet meg 2 stk. ✌️

Skrevet
1 hour ago, LordM8YT said:

Men ta og bestill fra CDON, OBS, NetonNet, Maxgaming eller en av de andre sjappene som regelmessig får dem på lager da...?

Skrevet (endret)
LordM8YT skrev (4 minutter siden):

Da mangler jeg litt penger da. Men tror jeg avbestiller  his Dustin og bestiller hos NON i stedet.

Ville fått en annen konsoll i handa før jeg ga fra meg plassen hos dustin

Endret av Mechablast
Skrevet

Kjøpte fra Netonet i sted, og fikk ordrebekreftelse. Men i eposten sto det "Forventet dato: Ikke bestemt" under ps5. Spurte kundeservice som sa de kontroller kjøpene så alle bare kjøper en og gir så beskjed når det er i orden og om konsollen blir sendt ut. Fikk andre her samme beskjed, og er det mulig de ikke har den på lager?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...