Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tipsen - hadde sjansen for å bestille fra Obs, men jeg nekter å betale 1000 over prisen for PS5. Kan ikke tror at det går an for seriøs aktører å prise produktet slik. Hvis jeg ville ble scalpet, så skulle jeg bestille fra Finn 😛

Takk uansett - håpe vi får noe med rimelig pris igjen snart!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Zandulah skrev (På 4.6.2021 den 11.47):

Synes det er litt dirty at de har økt prisen til 7000...

Hadde ikke jeg fått kjøpt i desember så hadde jeg kjøpt til 7k....ingen tvil. Betaler heller 7k til butikk en scalper på feks Finn.
 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
HDTV skrev (1 time siden):

Hadde ikke jeg fått kjøpt i desember så hadde jeg kjøpt til 7k....ingen tvil. Betaler heller 7k til butikk en scalper på feks Finn.
 

 

Jeg er enig med deg. Det hjelper ikke å selge den billigere når den ikke er på lager. Fra Coop fikk jeg ihvertfall bestilt og pengene er trukket fra konto. Håper å få den neste uke. :)

Lenke til kommentar

Har snart gått 2 uker og det står fremdeles "behandles" som status på min ordre. Jeg bestilte 27.05.
Slengte derfor en mail til CDON, og her er svaret jeg fikk:

image.png.715edf6318cb57a0cabf0f4d508a07b7.png

Så det ser ut som at det fremdeles er håp for oss med "behandles" som status. Er nok bare en forsinkelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Post Nord har rota bort OBS pakka mi med PS5. 😢Levert til dem 18 Mai. Først nå de gidder å starte sak. Pakke nr 3 Jeg har mistet (kun en ps5 heldigvis) fra Post Nord på 3 mnd. 

Lurer på om OBS tenker på de som har bestilt ps5, men som ikke har fått den, ved neste lass. (Sikkert ikke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...