Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens, beklager sen tilbakemelding fra min første post her på formiddagen i dag. Var på vei til jobb når jeg skrev inn, så har ikke hatt mulighet til å følge opp/svare her før nå.

Som mange av dere har påpekt, ganske sinnsvakt å kaste 2500,- etter en sånn scam.! Var et øyeblikks 'fu*k it'- er bare så lei av å ha gått glipp av flere releaser; kø/for sen på avtrekkern etc. tidligere. Kan i alle fall meddele at jeg ringte kredittkortselskapet like etterpå og forklarte situasjonen. Fikk beskjed om å melde fra til kundeservice i 'nettbutikken', hvorpå jeg sa jeg antakelig ikke får noe reaksjon der mtp. at det er en åpenbar scam. Fikk da beskjed om at det er viktig å ha gjort det uansett, slik at jeg kan melde 'reklamere' kjøpet så snart overføringen er 'bokført' hos kred-selskapet; deretter ble jeg fortalt at jeg sannsynligvis får medhold i at kredittkort-selskapet tar tapet (ifølge damen i kundeservice), etter at de har bekreftet at det er en useriøs/falsk aktør...

Men fy f..., fortjener ikke pengene tilbake - å tro at det blir 'flash-sale' på halv pris av retail price på et produkt som dette pdd., må være årets mest blåøyde >_< 

Takk til deg som rapporterte at posten min inneholdt personinfo fortsatt - og dere andre som tok dere tid til å gi deres 2 cents - jeg venter videre på min mulighet (kun fra velkjente aktører vel og merke)

;)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
tyrtrond skrev (Akkurat nå):

Nå står det i PostNord appen at estimert levering tidspunkt er I DAG !!!! Yeesssss!

Happy Woman GIF by Kraken Images

Lucky bastard! Jeg må vente - helt - til i morgen... :D Var under transport på Langhus dep i morges halv seks (gudene vet hvor det er...).  

Kjipt å gå på limpinnen @Taurjus, men håper det ordner seg for deg uten alt for mye hassle🙏

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Wickerstein skrev (1 minutt siden):

Lucky bastard! Jeg må vente - helt - til i morgen... :D Var under transport på Langhus dep i morges halv seks (gudene vet hvor det er...).  

Kjipt å gå på limpinnen @Taurjus, men håper det ordner seg for deg uten alt for mye hassle🙏

 

Det er 15 min fra mitt utleveringssted i samme kommune (Nordre Follo).

Lenke til kommentar

Flere som bestilte med faktura 21.05 fra CDOD som ikke har fått denne enda? Jeg panikk bestilte jo etter å ha lest i tråden her, og siden den var til en kompis (som nå er GLAD mildt sagt) og jeg egentlig ikke hadde 6K der og da så ble det faktura :p

Regner ikke med man må etterspør faktura 🥴

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Mala skrev (1 minutt siden):

Flere som bestilte med faktura 21.05 fra CDOD som ikke har fått denne enda? Jeg panikk bestilte jo etter å ha lest i tråden her, og siden den var til en kompis (som nå er GLAD mildt sagt) og jeg egentlig ikke hadde 6K der og da så ble det faktura :p

Regner ikke med man må etterspør faktura 🥴

Jeg fikk til beskjed at de sendte ut faktura ca midt i mnd, men fikk betalingsinfo fra Qliro ved å ringe dem.. Noen fikk visst tilsendt med en gang, men det gjaldt ikke meg :)

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...