Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Da ble jeg også med på lasset på de som klarte å få forhåndsbestilt på cdon pga denne tråden her. Skal holde info om hva som skjer. Og stor takk til tipseren!

Edited by Knubo

1 hour ago, Knubo said:

Da ble jeg også med på lasset på de som klarte å få forhåndsbestilt på cdon pga denne tråden her. Skal holde info om hva som skjer. Og stor takk til tipseren!

Samme her. Pengene er i alle fall trukket. Får se hva som skjer.

image.png.6a6f78fa232470ba3b7bc5f1e621050f.png

Har også lagt inn bestilling hos CDON og pengene er allerede borte... Satser på at ting skjer snart. Å kunne avbestille hos Komplett snart ett år etter man forhåndsbestilte hadde vært deilig. Aldri mer Komplett! 

nocure skrev (1 minutt siden):

hvor lenge lå de ute i dag?

Fra ca 1400 til rundt kl 1630 tror jeg. Fikk hvertfall varsel herfra ved 14 tiden. Mulig det har ligget ute lenger 

Hadde fulgt med i denne tråden i mindre enn 24 timer da cdon tipset ble delt her, og jeg fikk bestilt!

Det er rått! Tusen takk til tipseren

• Like 4

10 hours ago, Moxi said:

Følger

Er det mulig å sette opp varsling for nye innlegg på tråden her? Har aldri brukt nettsiden her før så jeg er veldig ny til det

UmeshB skrev (49 minutter siden):

Er det mulig å sette opp varsling for nye innlegg på tråden her? Har aldri brukt nettsiden her før så jeg er veldig ny til det

Fra PC-en kan du klikke på følger knappen opp i høyre hjørnet (se bilde) og da kan du velge å få tilsendt mail hver gang noen legger ut noe :) Det hjalp meg med CDON i går :) Lykke til!

Screenshot 2021-05-22 at 14.31.07.png

Ninsol skrev (44 minutter siden):

Da takker jeg for meg siden samboer kom hjem med en i dag uten og si i fra om at han hadde fått bestilt og hentet 😊

God helg 😎

Olllobollooo skrev (3 minutter siden):

Har dere «forhåndsbestilt» eller «behandles» som status på Cdon? 

Mente jeg leste litt lenger tilbake i tråden at denne ville stå som behandles helt til den blir sendt. Mulig jeg tar feil men..

• Like 1

Olllobollooo skrev (54 minutter siden):

Det står behandles på min

• Like 1

Olllobollooo skrev (1 time siden):

Står «Behandles» her. 

• Like 1