Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tar æren for det 😄 sykt hvor flaks man kan ha bare man sjekker nettsiden når man våkner helt random om natta 

Påkrevdnavn skrev (1 minutt siden):

Da har vi fått i hus vår ps5 kjøpt på Obs siste runde. Helt strålende! Tusen takk til dere og de som varslet om droppet, jeg er evig takknemlig ! Nå venter vi bare på ratchet og clank! 😀

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt off topic her..

var en av de heldige som fikk kode via Power og fikk min ps5 i går. Brukte ettermiddagen på å overføre all data. Når det endelig var tid for å spille litt Warzone opplevde jeg at det lagget ut av en annen verden. 
 

leser på Reddit at flere opplever det samme, men det er gjerne innlegg fra tidligere i år. Flere kompiser med ps5 nå som ikke opplever det samme. Har bra nett og lav Ping, også lav Ping under lagging, aldri vært noe problem på ps4! 
 

noen som har opplevd tilsvarende? Krysser fingre for at det blir bedre med updaten i dag! 

Lenke til kommentar

Folkens 1 ting jeg vil si om dere som bestiller ps5 eller noe annet ikke bestill gjennom postnord MIN har ligget på terminalen dems i 2 dager! ikke nok med det så sier postnord kundeservice at terminalen ikke har lokasjon på min ps5 pakke trolig har de mistet pakken min sporløst. Virker mistenkelig... 😡

Endret av uymaz1998
Lenke til kommentar
uymaz1998 skrev (2 minutter siden):

Folkens 1 ting jeg vil si om dere som bestiller ps5 eller noe annet ikke bestill gjennom postnord MIN har ligget på terminalen dems i 2 dager! ikke nok med det så sier postnord kundeservice at terminalen ikke har lokasjon på min ps5 pakke trolig har de mistet pakken min sporløst. Virker mistenkelig... 😡

Postnord er bare kaos for tiden.. tipper den kommer, men ikke regn med at den kommer med det første.

Siste pakke jeg fikk fra Postnord brukte nesten 20 dager på levering, og jeg bor sentralt..

Lenke til kommentar

Har det noensinne vært noe annet enn kaos med Postnord? Har opplevd alt fra den klassiske "vi fikk ikke levert pakken siden du ikke var hjemme" mens jeg faktisk satt hjemme og ventet uten å høre fra dem til at de puttet en pakke i naboens postkasse fordi den riktige postkassen var for liten. Naboens postkasse var forøvrig også for liten, slik at halve pakken stakk ut.

Lenke til kommentar

har også noen dårlige erfaringer med postnord. bestilte stasjonær pc på komplett som ble sendt via dem, og ikke bare ble sendingen stående på lager i ca 1 uke i kr.sand, men den ble i tillegg sendt til feil butikk for utlevering selv om jeg hadde sendt en ekstra melding til kundeservice for å forsikre meg om at pakken ble sendt riktig.

Lenke til kommentar

Bestilte et juletre før jul med postnord. Pakken var sporløst forsvunnet. Fikk pengene igjen kjøpte det i butikk isteden. Litt uti januar ble juletreet levert med posten. Så postnord må være Norges aller dårligste selskap. Er jo pill råttent fra topp til bunn. Aldri opplevd noe tull med posten.

Lenke til kommentar
newman221 skrev (4 timer siden):

Er det ikke veldig ulurt å ha den benken helt klistra inn i veggen? PS5 suger vel inn luft foran og blåser varm luft ut bak. Burde nok hatt litt luftespalte mellom vegg og benk for skikkelig ventilering

Er kun en midlertidig plassering 😅. Var litt større en jeg hadde tenkt, så passa ikke der den egentlig skulle stå 😅

Lenke til kommentar

Ja, håper virkelig det blir noen flere konkurranser fremover. Har prøvd meg på hver eneste de siste månedene, i håp om å få skaffet meg et eksemplar før Final Fantasy 7 Remake: Integrade slippes om noen uker, men kjenner nervene begynner å settes i høygir nå 😅 Regner med jeg må belage meg på noen måneder til med venting, om ikke butikkene begynner få inn litt flere eksemplarer snart..

Lenke til kommentar

Jeg fikk henta min fra Coop i går (bestilte tirsdag 11. mai klokken 06:25). Fantastisk maskin! Direkte trasig at folk sitter og spekulerer i noen få tusenlapper og føkker opp markedet for de som vil ha det moro.

Takk igjen til tipser i denne tråden, og lykke til videre til alle dere andre! Vil påstå at det er verdt ventetiden.

DD1E7147-2CDF-4741-9828-C5103A987418.jpeg

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
uymaz1998 skrev (8 timer siden):

Folkens 1 ting jeg vil si om dere som bestiller ps5 eller noe annet ikke bestill gjennom postnord MIN har ligget på terminalen dems i 2 dager! ikke nok med det så sier postnord kundeservice at terminalen ikke har lokasjon på min ps5 pakke trolig har de mistet pakken min sporløst. Virker mistenkelig... 😡

Samme her. Min skulle vært levert på postkontoret igår. Siste sporing var at den kjørte ut fra terminalen i går kl 0800. Men er jo ikke veldig overrasket.. 

Apropo PostNord:

https://youtu.be/LIgLmrQt_24

Endret av Kleivis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Faro skrev (5 timer siden):

Det er så sykt leit å måtte vente på det «uendelige».. Håper på noen raske tips her fremover!

forhåndsbestilte fra komplett i september i fjor, på nettsiden deres sier dem at de har bestilt men forventer at den kommer på lager 31 desember 2021. unnskyld uttrykket men det er noe j*vla bullshit

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...