Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Noen som vet når man får fakturaen egentlig? Gira på å få det ut av verden nå som jeg vet at den kommer fortløpende

Dere som har fått fra Coop. Var den pakket inn eller var lappen klistret rett på eska? Min skulle vært levert på postkontoret for en uke siden, men PostNord vet ikke hvor den er..

4 minutes ago, Faro said:

Noen som vet når man får fakturaen egentlig? Gira på å få det ut av verden nå som jeg vet at den kommer fortløpende

Hvordan lager jeg en ny post uten å svare på en annen post? Jeg vil gjerne spørre om hvordan jeg kan filtrere ut de "svar-varslene" med faktiske lagerstatus varsler. Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal lage en ny post i denne tråden. Er ny til nettsiden sjø. 

2 minutes ago, UmeshB said:

Hvordan lager jeg en ny post uten å svare på en annen post? Jeg vil gjerne spørre om hvordan jeg kan filtrere ut de "svar-varslene" med faktiske lagerstatus varsler. Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal lage en ny post i denne tråden. Er ny til nettsiden sjø. 

image.png.edc711cac402717849101bc3ffc4fe92.png Du bruker dette feltet. Da svarer du i tråden men uten å sitere noen.

• Innsiktsfullt 1

Jeg vil gjerne bare ha varsler på mail om nye poster som annonserer at en nettbutikk har PS5. Men nå er mailen min stappa full med varsler fra tråden hvor andre svarer til andre tråder. Er det slik dere andre også har det eller har dere gjort noe for å spesifikt få varsler for PS5 lagerstatus poster?

UmeshB skrev (1 minutt siden):

Jeg vil gjerne bare ha varsler på mail om nye poster som annonserer at en nettbutikk har PS5. Men nå er mailen min stappa full med varsler fra tråden hvor andre svarer til andre tråder. Er det slik dere andre også har det eller har dere gjort noe for å spesifikt få varsler for PS5 lagerstatus poster?

Nei, du får varsel på alle. Det er ikke noe eget her som filtrerer ut poster med lagerstatus, dessverre. Flere av oss bruker Distill til å overvåke nettsider som selger PS5, men det må man i så fall sette opp selv:

2 minutes ago, Showt1me said:

Playstation 5 Digital edition var akkurat på lager ett lite øyeblikk på netonnet. 

Ser den nå. Løp og kjøp!

Showt1me skrev (4 minutter siden):

Playstation 5 Digital edition var akkurat på lager ett lite øyeblikk på netonnet. 

Nå er den på lager

Men det varte ikke lenge. 

Edited by Showt1me

2 minutes ago, Showt1me said:

Nå er den på lager

Men det varte ikke lenge. 

Hvis du hadde hatt sjansen, hadde du bare kjøpt og vært fornøyd med å ha fått en bestilling inn eller hadde du kjøpt hovedsakelig i håp om at du kommer til å få konsollen tilsendt snart?

Just now, SNoobRS said:

Tror det var en feil. Var ute i bare noen sekunder. Hvis ikke hadde de bare 2 stk.

Kan vel være tegn på at de har fått inn et parti og forbereder salg. Jeg ville fulgt med.

• Like 1

robra skrev (Akkurat nå):

Kan vel være tegn på at de har fått inn et parti og forbereder salg. Jeg ville fulgt med.

Tenker det samme

Er eneste forskjell på digital og disc at man kan kjøpe "hard cover" spill? Ikke noe annet kvavlitets messig? Vet blueray osv, men tenker spill ytelse. 

Just now, Jarv!s said:

Er eneste forskjell på digital og disc at man kan kjøpe "hard cover" spill? Ikke noe annet kvavlitets messig? Vet blueray osv, men tenker spill ytelse. 

Det sies at PS5 skal kunne kjøre en rekke PS4-spill, så om du ikke bare har kjøpt spill digitalt er det en fordel med diskspiller sånn sett.

• Like 1