Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
langaA skrev (3 timer siden):

Hva koster en PS5 i dag egentlig bestilt? Har mulighet å kjøpe en til 7500kr på finn

Opp til deg selvfølgelig, men håper du ikke kjøper for den prisen.. Er så dumt å la scalpere tjene penger. Det er det som gjør at det markedet eksisterer.. Hvis du holder deg i tråden her får du hjelp til å skaffe fra butikk!😊 Jeg fikk kjøpt fra butikk, etter å ha hengt her i litt over en ukes tid👍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Northnose skrev (18 minutter siden):

Opp til deg selvfølgelig, men håper du ikke kjøper for den prisen.. Er så dumt å la scalpere tjene penger. Det er det som gjør at det markedet eksisterer.. Hvis du holder deg i tråden her får du hjelp til å skaffe fra butikk!😊 Jeg fikk kjøpt fra butikk, etter å ha hengt her i litt over en ukes tid👍

Det ble fort uaktuelt å støtte scalpere. Varsel er satt på så får man håpe man er heldig en vakker dag 😁

Skal bli meg en sann glede å bli kvitt flymaskin av en PS4 og testet den nye OLED Tv'en på sklikkelig vis..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Hunter_ps5_hunter skrev (1 minutt siden):

God tråd. Folk er hyggelig og ikke minst de som vinner "lov til å kjøpe" ps5 sier fra om de ble trukket. Greit å se at noen lykkes å få tak i maskinen :).

Så lenge det er "lov til å kjøpe" til eget forbruk....."lov til å kjøpe" slik at man kan overprise på finn.no senere samme dag er vel mindre populært

Lenke til kommentar
olalov skrev (1 time siden):

Noen som har fått fra Komplett i det siste? Har 3. mai som dato (bestilte da den offisielle bestillingen åpnet medio september), men usikker på om de klarer å levere da.

Jeg fikk min PS5 levert fra Komplett på torsdag. Den var bestilt 30 mai 2020.

Endret av brrrm
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...