Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Just now, langaA said:

Hva koster en PS5 i dag egentlig bestilt? Har mulighet å kjøpe en til 7500kr på finn

5 990,- 

Just now, langaA said:

Hva koster en PS5 i dag egentlig bestilt? Har mulighet å kjøpe en til 7500kr på finn

Ca 5000 digital edition. Ca 6000 med disk.

• Like 1

langaA skrev (4 minutter siden):

Tøff jobb å sjekke Prisjakt ?

• Like 3

Ble for avansert det ja. 7500,- var ikke prisen btw, det kjøres altså budrunder på finn noe som er uaktuelt. Fornøyd hvis jeg får PS5 til BF6 release..

• Like 1

2 hours ago, Fjordmatrosen said:

Ser enkelte mener kost pris er skambud 🤔 Håper det snart kommer ett stort parti. Slik de som har kjøpt for å tjene penger på PS5 går i tap

90% av innkjøpspris er et veldig godt tilbud spør du meg. Man kan jo ikke betale full pris for brukte produkter.

• Heart 2

langaA skrev (3 timer siden):

Opp til deg selvfølgelig, men håper du ikke kjøper for den prisen.. Er så dumt å la scalpere tjene penger. Det er det som gjør at det markedet eksisterer.. Hvis du holder deg i tråden her får du hjelp til å skaffe fra butikk!😊 Jeg fikk kjøpt fra butikk, etter å ha hengt her i litt over en ukes tid👍

• Like 4

Northnose skrev (18 minutter siden):

Opp til deg selvfølgelig, men håper du ikke kjøper for den prisen.. Er så dumt å la scalpere tjene penger. Det er det som gjør at det markedet eksisterer.. Hvis du holder deg i tråden her får du hjelp til å skaffe fra butikk!😊 Jeg fikk kjøpt fra butikk, etter å ha hengt her i litt over en ukes tid👍

Det ble fort uaktuelt å støtte scalpere. Varsel er satt på så får man håpe man er heldig en vakker dag 😁

Skal bli meg en sann glede å bli kvitt flymaskin av en PS4 og testet den nye OLED Tv'en på sklikkelig vis..

• Like 3

Enn PS5 som man betaler under 6000 ny med Elkjøp er vel strengt talt 70-90% av prisene på finn. De ligger jo fra 7500 og oppover på finn. Så en i sted der han påstod skambud ikke ble besvart og prisen der va 8000 å noe. 

Noen som har fått fra Komplett i det siste? Har 3. mai som dato (bestilte da den offisielle bestillingen åpnet medio september), men usikker på om de klarer å levere da.

langaA skrev (16 timer siden):

Kjøpe på Finn?

spacer.png

• Like 4
  • Heart 2

1 minute ago, Afesa said:

Følge med ;)

God tråd. Folk er hyggelig og ikke minst de som vinner "lov til å kjøpe" ps5 sier fra om de ble trukket. Greit å se at noen lykkes å få tak i maskinen :).

Hunter_ps5_hunter skrev (1 minutt siden):

God tråd. Folk er hyggelig og ikke minst de som vinner "lov til å kjøpe" ps5 sier fra om de ble trukket. Greit å se at noen lykkes å få tak i maskinen :).

Så lenge det er "lov til å kjøpe" til eget forbruk....."lov til å kjøpe" slik at man kan overprise på finn.no senere samme dag er vel mindre populært

6 innlegg er fjernet grunnet OT, hifi diskusjoner hører ikke hjemme her.
Tilbakemeldinger tas i de vanlige kanalene, dette innlegget skal ikke kommenteres.

• Like 5

olalov skrev (1 time siden):

Noen som har fått fra Komplett i det siste? Har 3. mai som dato (bestilte da den offisielle bestillingen åpnet medio september), men usikker på om de klarer å levere da.

Jeg fikk min PS5 levert fra Komplett på torsdag. Den var bestilt 30 mai 2020.

Edited by brrrm
  • Like 1

Hvilken type fikk du fra Komplett? 
Jeg bestilte med disc 14.06.20 med forventet dato 03.05.21.  Har ikke hørt noe enda...

Edited by Moha77