Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Zain1 skrev (2 minutter siden):

Hæ jeg bestilte kl 14 en vanlig og en med express. Den med express er på vei til Norge

Ja, valgte ekspresslevering og fikk leveringsbekreftelse på dagen i går, så skjønner ikke at de ikke er med i bilen i dag.

Men noen andre her som får chatten deres til å fungere med noe annet enn den ubrukelige roboten?

Pære- skrev (1 minutt siden):

Ja, valgte ekspresslevering og fikk leveringsbekreftelse på dagen i går, så skjønner ikke at de ikke er med i bilen i dag.

Men noen andre her som får chatten deres til å fungere med noe annet enn den ubrukelige roboten?

Nei, fikk ikke brukt chatten igår i hvertfall. Hva har telefonservicen dems med smitte å gjøre? 😂 dumme greier

1 minute ago, newman221 said:

Har ikke du kjøpt 5-10 PS5-konsoller og delt ut til tanter, naboer, katta til sjefen og en tilfeldig rørlegger siste perioden? Hvordan kan det ha seg at du ikke har husket å beholde en til deg selv..?

lol 😂

Pære- skrev (15 minutter siden):

Har tatt ekspresslevering på slippet kl 10 igår og fått leveringsbekreftelse, men enda ikke registrert på bil hos Postnord..

Noen som klarer å snakke med en Agent i chatten til NetOnNet? Får det ikke til å fungere jeg. Den bare "loader" når jeg trykker "ja" for å snakke med agent.

Helvetica skrev (18 minutter siden):

Har du standardlevering? Jeg fikk ordrebekreftelse 10:57, leveringsbekreftelse 19:35, og står kun som registrert i PostNord-appen foreløpig. 

Har samme selv, Ordrebekreftelse 10:54, leveringsbekreftelse 17:46, og står også kunn registret i sporingen.

sprintball96 skrev (8 minutter siden):

Har samme selv, Ordrebekreftelse 10:54, leveringsbekreftelse 17:46, og står også kunn registret i sporingen.

Min ble akkurat oppdatert! Hentet i Borås for videretransport kl. 15:21! Forventet levering på fredag! 

Helvetica skrev (3 minutter siden):

Min ble akkurat oppdatert! Hentet i Borås for videretransport kl. 15:21! Forventet levering på fredag! 

Sjå der ja, samme med meg også. Forventet levering tirsdag 2.mars ☠️

4 minutes ago, sprintball96 said:

Sjå der ja, samme med meg også. Forventet levering tirsdag 2.mars ☠️

Bor dere langt utenfor Oslo område? Min kommer allerede imorgen

Edited by Feilhode

1 minute ago, Glenncato said:

Fikk tak i på PK istad. Takk for hjelp her inne:) hva er positivt og negativt med og uten disc ?  

Eneste er vel at du er låst til å kjøpe spill fra PS store, noe som koster noe mer enn å kjøpe fysiske spill. Ellers er det akkurat likt:)

3 minutes ago, Glenncato said:

Fikk tak i på PK istad. Takk for hjelp her inne:) hva er positivt og negativt med og uten disc ?  

Digital er billigere, min mening er at det er det eneste positive sammenlignet med disc.

dere har som har klart å få 2 fra netonnet, dere er vel interessert i å selge en til meg? har fri neste uke og det hadde vært digg å ha ps5 i huset :D

Glenncato skrev (4 minutter siden):

De har da ikke sluppet på PK i dag?!

3 minutes ago, Billon said:

dere har som har klart å få 2 fra netonnet, dere er vel interessert i å selge en til meg? har fri neste uke og det hadde vært digg å ha ps5 i huset :D

Du kan sjekke med Zain1