Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Just now, NorthugJr said:

Fikk leveringsbekreftelse nå på konsollen jeg handlet ved andre slipp i går 😁👍

Samme her, så da er de nok på ballen nå på morrakvisten 

• Like 1

NorthugJr skrev (5 minutter siden):

Fikk leveringsbekreftelse nå på konsollen jeg handlet ved andre slipp i går 😁👍

Gratulerer :)

5 minutes ago, Zain1 said:

Står det reservert på deres?

Det ser jeg ikke noe sted, men både jeg og en kollega bestilte samtidig og begge kom automatisk opp i postnord appen min (1 i går og 1 nå) 

Men er akkurat det samme som skjedde når vi bestilte på slippet i slutten av Januar også, fikk også 2 stk. "Leveransbeskjed" mailer og automatisk inn i Postnord appen. Fikk konsollene dagen etter at bekreftelsen kom på mail.

Men de sender nok ut i dag vil jeg tro ettersom de skulle gå igjennom så mange ordre manuelt først 

Edited by Mojo Wangen
  • Like 1

mitres skrev (6 minutter siden):

Gratulerer :)

Takk! Nå får vi bare se om jeg får spilt noe som helst, ikke så lett med to unger i hus 😅

• Like 1

Mojo Wangen skrev (5 minutter siden):

Det ser jeg ikke noe sted, men både jeg og en kollega bestilte samtidig og begge kom automatisk opp i postnord appen min (1 i går og 1 nå) 

Men er akkurat det samme som skjedde når vi bestilte på slippet i slutten av Januar også, fikk også 2 stk. "Leveransbeskjed" mailer og automatisk inn i Postnord appen. Fikk konsollene dagen etter at bekreftelsen kom på mail.

Men de sender nok ut i dag vil jeg tro ettersom de skulle gå igjennom så mange ordre manuelt først 

Du ser det på din side hos NON, forresten. 

• Like 1

1 minute ago, NorthugJr said:

Du ser det på din side hos NON, forresten. 

Har ikke noen konto hos NON så det får jeg ikke sjekket

Men satser på at ting er i orden 

Mojo Wangen skrev (Akkurat nå):

Har ikke noen konto hos NON så det får jeg ikke sjekket

Men satser på at ting er i orden 

Bruk mailen du brukte for å bestille å lag deg en konto, så kommer nok ordren din opp automatisk.

Mojo Wangen skrev (9 minutter siden):

Jeg bestilte 2 stk på forskjellig eier, men samme addresse. Den første jeg bestilte på mitt navn (gratis frakt) fikk leveringsbekreftelse igår kveld, men står fortsatt som «reservert» Den andre jeg bestilte på en annens navn med express levering, har jeg ikke hørt noe om, kun ordrebekreftelse. Rart fikk tak i begge på slipp 3, hvor den på mitt navn fikk jeg tak i først.

Zain1 skrev (7 minutter siden):

Jeg bestilte 2 stk på forskjellig eier, men samme addresse. Den første jeg bestilte på mitt navn (gratis frakt) fikk leveringsbekreftelse igår kveld, men står fortsatt som «reservert» Den andre jeg bestilte på en annens navn med express levering, har jeg ikke hørt noe om, kun ordrebekreftelse. Rart fikk tak i begge på slipp 3, hvor den på mitt navn fikk jeg tak i først.

En teori jeg har er at de ikke sendte den andre bestillingen din da de går igjennom ordrene manuelt og det er kun forbeholdt en konsoll pr. person. Kan være at de definerer person som husstand e.l. og fjerner de ordrene der det er blitt bestilt flere til samme adresse.

Edited by mitres
  • Like 1

Power kjører visst konkurranse nå dem også. En kompis av meg fikk mail fra Power hin dagen om at han kunne melde seg på inne på min side på power.no. Jeg prøvde å opprette bruker, men fikk ikke muligheten til å bli med. Han er ikke gamer selv, så han ble med for min skyld. Krysser fingrene🤞🏼

Screenshot_20210223-081645_Snapchat.jpg

• Like 1