Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

mattis skrev (5 minutter siden):

👍🏼 Hva mener du at det går an å søke hos coop igjen? Har de lagt inn produktside?

Hvis du oppdager at det går an å søke opp PS5 hos Coop igjen, så kommer de til å legge ut. Sist dette skjedde var forøvrig rett før jul, ble de solgt dagen etter de dukket opp på deres produktside igjen. Ble lagt ut i 14-15 tiden. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NorthugJr skrev (4 minutter siden):

Hvis du oppdager at det går an å søke opp PS5 hos Coop igjen, så kommer de til å legge ut. Sist dette skjedde var forøvrig rett før jul, ble de solgt dagen etter de dukket opp på deres produktside igjen. Ble lagt ut i 14-15 tiden. 

Ja, men finner den ikke på coop. Link?

Lenke til kommentar

Poster nå fra ny konto, da jeg ikke får postet flere innlegg på hovedkonto i dag. Noen som vet hvorfor?

Uansett, var i kontakt med Netonnet et par ganger tidligere i dag og postet her da jeg fikk beskjed om at min bestilling ikke ville bli fylt i denne omgang. Fikk allikevel leveringsbekreftelse i dag, kl. 17.46. Mitt ordrenummer er XXXX3411. Sporingsnummer på plass. Postnord har ikke mottatt pakken ennå, og det er ikke oppgitt estimert leveringstid. Poster tilbake med oppdatering hvis det skjer noe mer. 

Endret av ekeleeee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
ekeleeee skrev (4 minutter siden):

Poster nå fra ny konto, da jeg ikke får postet flere innlegg på hovedkonto i dag. Noen som vet hvorfor?

Uansett, var i kontakt med Netonnet et par ganger tidligere i dag og postet her da jeg fikk beskjed om at min bestilling ikke ville bli fylt i denne omgang. Fikk allikevel leveringsbekreftelse i dag, kl. 17.46. Mitt ordrenummer er XXXX3411. Sporingsnummer på plass. Postnord har ikke mottatt pakken ennå, og det er ikke oppgitt estimert leveringstid. Poster tilbake med oppdatering hvis det skjer noe mer. 

Da er det vel innafor å gratulere deg med PS5, ser hvert fall ut som du mottar noe i posten etter hvert 😁👍 Ingen mail her om at jeg ikke får noe nå og ei heller leveringsbekreftelse enda. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
NorthugJr skrev (1 minutt siden):

Da er det vel innafor å gratulere deg med PS5, ser hvert fall ut som du mottar noe i posten etter hvert 😁👍 Ingen mail her om at jeg ikke får noe nå og ei heller leveringsbekreftelse enda. 

Det er lov å håpe, men tør ikke ta noe for gitt før konsollen er i hus 🥶 Siden mailen kom så sent, så regner jeg nesten med at de går igjennom manuelt nå, og at leveringsbekreftelser kommer fortløpende. Da er det fortsatt håp. Av ren nysgjerrighet, hvor langt er det mellom oss i køen?

Lenke til kommentar
ekeleeee skrev (2 minutter siden):

Det er lov å håpe, men tør ikke ta noe for gitt før konsollen er i hus 🥶 Siden mailen kom så sent, så regner jeg nesten med at de går igjennom manuelt nå, og at leveringsbekreftelser kommer fortløpende. Da er det fortsatt håp. Av ren nysgjerrighet, hvor langt er det mellom oss i køen?

Noe over 500 konsoller hvis det stemmer med ordrenummeret fortløpende. Og ja, de går gjennom manuelt fra Sverige. 

Endret av NorthugJr
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...