Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

2 minutes ago, Ploppelopp said:

For de som er medlem i MyPOWER: Logg inn på power.no og trykk på "Mine tilbud", der ligger påmelding til trekningen.

Ligger bare outlet og ukens kampanjer

Det netonnet gjorde var rett og slett dårlig... fjerner først for privatpersoner deretter åpner for bedrifter. Si meg hvor mange bedrifter så spiller ps5? Og igjen så ble det urettferdig handel for de så hadde bedrift. Når man trodde dt ikke gikk an å vær verre.

• Like 2

Men hvis Netonnet nå får den på lager igjen, da er jeg spent på hva som skjer med den jeg har i handlekurven ettersom den ble endret fra kun for bedriftskunder til utsolgt i sta. Da blir det muligens slik at den kan fullføres?!

Luxuos skrev (1 minutt siden):

Det netonnet gjorde var rett og slett dårlig... fjerner først for privatpersoner deretter åpner for bedrifter. Si meg hvor mange bedrifter så spiller ps5? Og igjen så ble det urettferdig handel for de så hadde bedrift. Når man trodde dt ikke gikk an å vær verre.

De solgte vel til gamezone som igjen selger til oss privatpersoner for 8k...

• Like 4

Sindre1996 skrev (Akkurat nå):

De solgte vel til gamezone som igjen selger til oss privatpersoner for 8k...

Akkurat dt liksom... forstår ikke hvor vanskelig det kan vær å verdsette kunder.

• Like 1

Tipper 9/10 som ble solgt på bedriftssiden gikk til privatpersoner da det bare var å legge inn "Referanse" og slenge inn sitt eget navn.

Org.nr og bedriftsnavn finnes det mer enn nok av.

• Like 1

tymberwolf skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk handlet den på Netonnet bedriftskunde-linken. Takk til den som la ut! 

klubbhyllan.png

Hvordan fikk du til det? Fant ikke noe sted å skrive inn bedriftsinformasjon jeg. 

mattis skrev (Akkurat nå):

Noen som får til å melde seg inn i mypower? Skulle registrere med samboern min sin mail og, men får bare feilmelding

Jeg har hverken fått mail, eller har linken under "Mine tilbud". Alltid uflaks....

Power go!

For å registrere seg for å få tilbud om å kjøpe PS5 når det dukker opp. Er glad power gjør dette. 

• Like 1

1 minute ago, NorthugJr said:

Hvordan fikk du til det? Fant ikke noe sted å skrive inn bedriftsinformasjon jeg. 

Jeg fylte inn både Bedriftsnavn og org nr. De lå inne som felt der jeg fylte inn resten av informasjonen