Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9colay skrev (Akkurat nå):

De slapp onsdag forrige uke! Tviler på at det skjer noe i dag

men var ikke pakkene med disc tilgjengelig før onsdag? Husker noen skrev her at de hadde lagt til pakken i handlekurven og sikret seg en ps5 på den måten. Nå har de tatt bort ps5en fra handlekurven når man legger til pakken, men kan jo tyde på at de slipper digital de neste dagene siden det har dukket opp pakker

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Sindre1996 said:

men var ikke pakkene med disc tilgjengelig før onsdag? Husker noen skrev her at de hadde lagt til pakken i handlekurven og sikret seg en ps5 på den måten. Nå har de tatt bort ps5en fra handlekurven når man legger til pakken, men kan jo tyde på at de slipper digital de neste dagene siden det har dukket opp pakker

Var slik jeg fikk kjøpt forrige uke! La til via den pakken når de hadde lagt til teksten om at "varer vil være reservert i 15 minutter" rundt 9:50. Klokken 10:00 ble de sluppet, og jeg kunne hoppe tilbake til handlekurven og hadde en maskin reservert. Fikk da fullført checkout :)

Kjipt hvis de har fikset det hullet siden da, men det føltes som om jeg snek litt foran i køen - så skjønner hvorfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, Mazothian said:

Var slik jeg fikk kjøpt forrige uke! La til via den pakken når de hadde lagt til teksten om at "varer vil være reservert i 15 minutter" rundt 9:50. Klokken 10:00 ble de sluppet, og jeg kunne hoppe tilbake til handlekurven og hadde en maskin reservert. Fikk da fullført checkout :)

Men når du la til handlekurven 0950 var det bare det andre som du fikk opp i kurven, ikke ps5 før etter 10 ikke sant?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

okey dette blir veldig synsing, MEN noen skrev 9. februar i denne diskusjonen, altså forrige tirsdag: "Slike ps5 pakker på power igjen, har de vært til salgs? Tomt på lager i handlekurven". Så det ser ut som om pakkene dukket opp forrige tirsdag, og ps5 disc ble sluppet onsdagen. Nå har pakker med digital dukket opp, så det kan se ut som om digital blir sluppet i morra. 

Igjen, bare synsing

Endret av Sindre1996
Lenke til kommentar
Mazothian skrev (2 minutter siden):

Var slik jeg fikk kjøpt forrige uke! La til via den pakken når de hadde lagt til teksten om at "varer vil være reservert i 15 minutter" rundt 9:50. Klokken 10:00 ble de sluppet, og jeg kunne hoppe tilbake til handlekurven og hadde en maskin reservert. Fikk da fullført checkout :)

Kjipt hvis de har fikset det hullet siden da, men det føltes som om jeg snek litt foran i køen - så skjønner hvorfor.

jeg gjorde det samme kl.10:15 og  da var ikke konsollen i handlekurven. Klikket meg ut av handlekurven, og cirka 1 min senere ble plutselig "kastet" inn i handlekurven og fullførte kjøpet 10:17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Underkiller said:

Men når du la til handlekurven 0950 var det bare det andre som du fikk opp i kurven, ikke ps5 før etter 10 ikke sant?

Fikk både ps5 og spillet i kurven. Fjerna bare spillet, så satt jeg med en ps5 i kurven. Fikk ikke til å gå gjennom med bestillingen, fordi den ikke var på lager. Klokken 10 var den på lager, og da fikk jeg gått gjennom med bestillingen. Litt høy puls da 😛 

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...