Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
punchmeintheballs skrev (1 minutt siden):

Er det noen med alt for mye penger på bok som har lyst til å teste om det er mulig å kjøpe fra Elkjøp til 99 999 kr? 

Får vel ikke lagt til PS5 i handlekurven enda?

Skrevet
1 minute ago, punchmeintheballs said:

Er det noen med alt for mye penger på bok som har lyst til å teste om det er mulig å kjøpe fra Elkjøp til 99 999 kr? 

Hadde vært helt rått om de ble autokjøpt for scalpere av botter, haha :D 

• Liker 3
Skrevet
Baranladion skrev (3 minutter siden):

Fett hvis den koden man vinner kan brukes på andre ting, at de ved en bommert misser litt... 94.000 i rabatt på ett eller annet hadde vært innafor det og

Da blir nok ordren bare kansellert da det ville vært langt utenfor et "troverdig tilbud" :p

Skrevet
Joneia skrev (Akkurat nå):

For dere som ikke fikk kjøpt hos NetOnNet kan det være lurt å aktivt følge med hos de de neste timene. Ved forrige slipp solgte de noen konsoller ett par timer etter hovedslippet, antagelig avbestillinger. 

Ja, de pleier å selge ut maskiner fra folk som har bestilt mer enn 1 maskin pr husstand (aka. samme mail f.eks) på flere bestillinger.

Skrevet
1 minute ago, ObserWang said:

Da antar jeg du valgte prioritert levering? :)

"MyPack Collect Raskeste" står det i leveringsbekreftelsen. Husker ikke hva jeg valgte, pulsen gikk i 200, henda skalv, og stresset med å betale med bankID før det ble for sent 😂

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, D_doubles said:

"MyPack Collect Raskeste" står det i leveringsbekreftelsen. Husker ikke hva jeg valgte, pulsen gikk i 200, henda skalv, og stresset med å betale med bankID før det ble for sent 😂

Haha jeg skjalv som et udyr når jeg skrev inn bestillingsdetaljene. 

• Liker 1
Skrevet

Til dere som brukte Distill på netonnet, hva hadde dere overvåkningen på? Har satt den på "Leveringstid ikke bekreftet" og "Overvåk produktet" nå, burde vel holde det?

Skrevet
Trancestors skrev (2 minutter siden):

Da er det ca 1 time igjen til jeg ikke vinner 🙂

Alle som har deltatt vil bli kontaktet torsdag 11. februar mellom 13:00 - 15:00 

Slapp av det er mange timer skuffelse igjen :)

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

VIL BARE MINNE ALLE PÅ AT DERE IKKE KAN GI BORT KODEN DERES OM DERE VINNER!

SITAT FRA ELKJØP: "Vi minner om at koden er unik og personlig, så den skal ikke gis/selges videre. Det vil ikke være mulig å benytte seg av rabattkoden etter 21:00, ingen unntak."

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...