Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Hmm.. der forsvant pakken min (som skulle ankomme i går) fra pakkesporinga gitt. Finner den ikke i appen eller om jeg følger sporingslinken i eposten... Noen flere det har skjedd hos? Skulle komme fra Elkjøp. Var registrert ut fra Oslo i går kl 05:37.

EDIT: I panikken så leste jeg ikke før jeg spurte. Ser jeg ikke er alene.

Edited by Onkel Klo

13 minutes ago, Underkiller said:

Posten har midlertidig stengt sporingene fordi dem fikk for mange forespørsler på chat

Det tror jeg ikke på :p. Stenging av sporing vil vel strengt talt føre til flere forespørsler?

4 minutes ago, Underkiller said:

Noen som bare får opp ikke tilgjengelig på ps5 hos elkjøp?

Ja, står også ''forhåndsbestilling 18/09'', som må være feil.

Plukker opp min i løpet av kort tid, glad jeg slipper alt dette stresset med nettbutikker som er nede osv. Gaming PC med 3080/5900x er også forventet inn i løpet av et par uker, så julenissen kom tidlig i år.

SIR WOLFIE 87 skrev (1 minutt siden):

Ja, står også ''forhåndsbestilling 18/09'', som må være feil.

Plukker opp min i løpet av kort tid, glad jeg slipper alt dette stresset med nettbutikker som er nede osv. Gaming PC med 3080/5900x er også forventet inn i løpet av et par uker, så julenissen kom tidlig i år.

nois

Tenker jeg bare drar innom post-"kontoret" nå da min sveivet innom sorteringsentralen rett ved her jeg bor, i dag tidlig. Ettersom levering av fysiske ting er uavhengig av elektronisk kræsj, så er det nok bedre å få litt luft i nasen i tillegg. Jeg regner med den er på vei inn døra der nå hvert fall...

1 minute ago, CowsWontBite said:

Fikk kjøpt på Obs! Ordrebekreftelse og beløpet er trukket

Hvordan fikk du det til? siden er jo helt død. og er det lenge siden? Eller var det akkurat nå?