Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Groundbreaking-Maize skrev (8 minutter siden):

Lurer på hvor mange maskiner denne tråden har fått tak i sett opp mot Limited Heat sine reelle tall.

Kva reelle tall her di å komme med?

Skrevet

Ser det er kommet veldig mange på Finn nå ja. Skal man kjøpe der, så ligger de nå på rett under 10 000kr. Alt over det, er urealistisk å få solgt for nå. 

Men uansett - ingen grunn til å svi av 3500-4000kr mer på denne konsollen. Da er midt forslag; kos dere i julen med familie og nærmeste. Gjør noe annet gøy. Ta på dere ski og ta en tur ut. Så kan dere kjøpe PS5 med god samvittighet i 2021 til normal pris. Og da har det også kommet flere spill😊.

• Liker 7
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet
31 minutes ago, Mala said:

Tydelig at folk får maskinene sine om dagen. Sikkert 50 stk +++ nye på Finn under siste døgnet :p

Jepp. Man ser prisene gå ned til 9000 + nå. Måtte det gå enda mer ned. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutes ago, Mala said:

Tror PS5 «eventyret» er på solid vei ned ja :p Men er nok lett å tjene ett par tusenlapper kjapt enda.

Lurer bare på når det blir tilgjengelig for kjøp i nettbutikk uten at man må F5'e ofte :p 

Skrevet (endret)
Groundbreaking-Maize skrev (8 minutter siden):

I dag👼

Du kødder..... Nå tror jeg ærlig talt jeg kjøper på Finn heller 😓

Endret av After8
Skrevet
After8 skrev (1 minutt siden):

Du kødder..... Nå tror jeg ærlig talt jeg kjøper på Finn heller 😓 Halv skatt!

Det er nok ikkje idag dei solgte. Det er nok tidligere sist uke. Men dei sender idag?

Kan hende eg missforstår

Skrevet
gondron skrev (Akkurat nå):

Det er nok ikkje idag dei solgte. Det er nok tidligere sist uke. Men dei sender idag?

Kan hende eg missforstår

Det er nok helt korrekt.

Skrevet
Quakecry skrev (1 time siden):

Lurer bare på når det blir tilgjengelig for kjøp i nettbutikk uten at man må F5'e ofte :p 

Sommeren 2021 om eg skal tippe. Var vertfall slik i 2015 og PS4. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...