Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sunhill skrev (31 minutter siden):

får enda muligheten til å bestille selv om det er tomt på lager hvis du ikke går inn på produktet først, bare søk det opp og bestill fra søkemenyen (virket for meg, min ordre behandles at the moment) det står fårrhåndsbestilt, men køene kan da umulig være like lange som komplett sineimage.png.97f42127b1619bae81b3d58837b58616.png

dukker ikke opp her 

Lenke til kommentar
tyrtrond skrev (5 minutter siden):

Fortell din historie mann

 

Skiller seg ikke fra noen andres erfaringer med cdon, har jeg inntrykk av. Tok et år fram og tilbake for å få reparert en defekt PS4.

Netonnet har kranglet på et skjermkort jeg kjøpte, men jeg fikk til sist sendt det inn. De solgte meg også en datamaskin med feil specs, hevdet at de ikke endret produktbildet, og jeg måtte sende dem en printscreen av produktet slik det framstod på kjøpstidspunktet før de gikk med på å gi meg prisavslag.

Nå høres jeg sikkert ut som en vanskelig kunde, men disse hendelsene er i løpet av ti år. Skal sies at jeg sluttet handle fra cdon etter PS4-eventyret.

Endret av Groundbreaking-Maize
Lenke til kommentar

Nå skal jeg ikke forskuttere noe trøbbel, men jeg har jo tenkt på dette med reklamasjoner på PS5 når det er vanskelig å få tak i maskiner. Ved en reklamasjon (ikke spesifikt hos cdon men hos alle som selger) blir man da først i køen på en ny maskin der det er åpenbart at det er noe galt med den som ikke kan fikses, eller vil man ende opp i "reklamasjonskøen" som kanskje blir håndtert en gang i 2022`?

Endret av Jon_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Groundbreaking-Maize skrev (1 minutt siden):

Skiller seg ikke fra noen andres erfaringer med cdon, har jeg inntrykk av. Tok et år fram og tilbake for å få reparert en defekt PS4.

Netonnet har kranglet på et skjermkort jeg kjøpte, men jeg fikk til sist sendt det inn. De solgte meg også en datamaskin med feil specs, hevdet at de ikke endret produktbildet, og jeg måtte sende dem en printscreen av produktet slik det framstod på kjøpstidspunktet før de gikk med på å gi meg prisavslag.

Nå høres jeg sikkert ut som en vanskelig kunde, men disse hendelsene er i løpet av ti år. Skal sies at jeg sluttet handle fra cdon etter PS4-eventyret.

Når du sier det, hadde jeg noe lignende med en xbox som ikke klarte å lese plater lenger. Der ble jeg henvist til microsoft, muligens fordi det var et kjent problem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Groundbreaking-Maize skrev (18 minutter siden):

Skiller seg ikke fra noen andres erfaringer med cdon, har jeg inntrykk av. Tok et år fram og tilbake for å få reparert en defekt PS4.

Netonnet har kranglet på et skjermkort jeg kjøpte, men jeg fikk til sist sendt det inn. De solgte meg også en datamaskin med feil specs, hevdet at de ikke endret produktbildet, og jeg måtte sende dem en printscreen av produktet slik det framstod på kjøpstidspunktet før de gikk med på å gi meg prisavslag.

Nå høres jeg sikkert ut som en vanskelig kunde, men disse hendelsene er i løpet av ti år. Skal sies at jeg sluttet handle fra cdon etter PS4-eventyret.

Har vært borti det samme hos NetOnNet. Sett at man har fått kvittering for en MacBook Air når man har kjøpt en MacBook Pro, og begynner å nekte på at de har solgt maskina i hele tatt. Veldig gøy når Apple (altså Eplehuset i dette tilfellet via Apple sitt servicessystem) ikke vil godkjenne reklamasjonsforespørsler uten korrekt kvittering med serienummer, kjøpesum og salgsdato.

Edit: På en personlig case, så brukte de 4 måneder på å erstatte en defekt harddisk som ble kjøpt i en pakke med 2 stk (2stk HGST 3,5" NAS HDDer). Det ble mye frem og tilbake og de ville jeg skulle returnere den andre disken også (som da naturlignok sto i et NAS, og som jeg selvfølgelig ikke ville ta ut, ta det ville tatt ned NASet).

Endret av MrMarbles
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Groundbreaking-Maize skrev (1 minutt siden):

Skiller seg ikke fra noen andres erfaringer med cdon, har jeg inntrykk av. Tok et år fram og tilbake for å få reparert en defekt PS4.

Netonnet har kranglet på et skjermkort jeg kjøpte, men jeg fikk til sist sendt det inn. De solgte meg også en datamaskin med feil specs, hevdet at de ikke endret produktbildet, og jeg måtte sende dem en printscreen av produktet slik det framstod på kjøpstidspunktet før de gikk med på å gi meg prisavslag.

Nå høres jeg sikkert ut som en vanskelig kunde, men disse hendelsene er i løpet av ti år. Skal sies at jeg sluttet handle fra cdon etter PS4eventyret.

Uheldig med vare kjøpene dine. Tok et år fram og tilbake ? Returnerte de uten at de reparerte eller?

Netonnet opplevelsen din er rein spikka svindel.

Nå har jeg vært heldigere med mine Playstation produkter hatt 9 maskiner siden PS2. Har alle fortsatt kun en PS3 slim med defekt cd spiller og det var lenge etter garanti utløp.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...