Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Starbuck skrev (18 minutter siden):

Får varsler fra Distill på Netonnet flere ganger på morgenen her om at status er endret til Legg i handlekurv, men det er ingen endring når jeg går inn sekundet etterpå. Mulig de plukkes fryktelig fort. 

Og nå spammer alle NoN med F5 😛 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Showt1me said:

Og nå spammer alle NoN med F5 😛 

Det er jo helt håpløst så lenge det er bots og scripts som instantly fanger det opp 😕 Hvis du selv med et overvåkningsprogram for å se med en gang det er endring ikke engang kommer inn på siden før det er tomt, hva skal man liksom gjøre? Syntes det er sykt at det ikke er straight up 100% ulovlig å kjøpe opp bare for å selge videre dyrere.

Lenke til kommentar
theredsock skrev (6 minutter siden):

Hvordan er det sider som net on net, obs, cdon osv får tak i konsoller å selge mens komplett fortsatt ikke får levert til de som forhåndsbestilte i god tid i fjor? Har de bare aldri hatt forhåndsbestillinger og legger ut alle nye leveranser til first come first serve?

Problemet til Komplett var at de stoppet for forhåndsbestilling alt for sent. Dette medførte at de fikk alt for mye bestillinger som de ikke klarer å betjene raskt nok. 

Regner også med at enkelte kjeder har bedre deals enn andre når det kommer til tilgang fra importør. Igjen bestemmer pris alt! 

Lenke til kommentar

jeg sitter også i pre-order helvete til komplett, men Sony kan ikke akkurat konsentrere på bare komplett når det er flere andre bedrifter som også har bestilt sendinger med konsoller. jeg tok kontakt med kundeservice og fikk dette som svar, så det virker som om det bare er å smøre seg med tålmodighet. 

190407141_2148846205255426_4697237745397309960_n.png

Lenke til kommentar

Jeg "vant" kode på power, la inn bestilling, kostet 6698,- da dette så ut som en bundle med ekstra dualsense kontroller. 
Hentet pakken på posten igår, og der var det playstation men ingen ekstra kontroller. Kontaktet power, men de klarer ikke finne ut av hva som er galt, de mener det bare skulle være en playstation 5 til 6698,- noe jeg synes er rart da dette ikke er prisen på siden deres.. Venter fortsatt på svar fra kundeservice. 

Har dette skjedd med flere ? 

Lenke til kommentar

Det er ingen tegn til at Sony vil klare å produsere nok PS5 på lang tid, så jeg anser det overhodet ikke som sikkert at de som forhåndsbestilte hos Komplett faktisk vil få den konsollen i år. Det hadde selvfølgelig vært interessant å vite akkurat hvor mange forhåndsbestillinger de sitter på. Noen hundre? Tusen?

Lenke til kommentar
Showt1me skrev (3 minutter siden):

Jeg "vant" kode på power, la inn bestilling, kostet 6698,- da dette så ut som en bundle med ekstra dualsense kontroller. 
Hentet pakken på posten igår, og der var det playstation men ingen ekstra kontroller. Kontaktet power, men de klarer ikke finne ut av hva som er galt, de mener det bare skulle være en playstation 5 til 6698,- noe jeg synes er rart da dette ikke er prisen på siden deres.. Venter fortsatt på svar fra kundeservice. 

Har dette skjedd med flere ? 

Hva står det på ordren din på power.no ?

Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (2 minutter siden):

Ok, men da ser det ut som at du måtte betale 6698 for PS5en. Står ingenting om bundle på varelinja ser det ut som.

Det står Mypower PAKKEPRIS, det er vel ikke en pakkepris uten at de sender med noe mer enn ps5 ? Og hvorfor skal jeg måtte betale mer enn andre som vant kode ? Eller prisen den ligger ute til idag ? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Showt1me skrev (10 minutter siden):

Jeg "vant" kode på power, la inn bestilling, kostet 6698,- da dette så ut som en bundle med ekstra dualsense kontroller. 
Hentet pakken på posten igår, og der var det playstation men ingen ekstra kontroller. Kontaktet power, men de klarer ikke finne ut av hva som er galt, de mener det bare skulle være en playstation 5 til 6698,- noe jeg synes er rart da dette ikke er prisen på siden deres.. Venter fortsatt på svar fra kundeservice. 

Har dette skjedd med flere ? 

Jeg fikk med ekstra kontroller. Hentet min i den lokale Power butikken, da var kollegaen til han som betjente meg rask på og påpekte at det var med ekstra kontroller. Begge deler var sendt fra hovedlager og hadde leveringsseddel med mitt navn på! 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Showt1me skrev (1 minutt siden):

Det står Mypower PAKKEPRIS, det er vel ikke en pakkepris uten at de sender med noe mer enn ps5 ? Og hvorfor skal jeg måtte betale mer enn andre som vant kode ? Eller prisen den ligger ute til idag ? :) 

Mypower PAKKEPRIS er vel bare rabatten? Det er ikke en vare. Vet ikke hva de andre måtte betale. Kanskje noen andre kan chime inn :) 

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Charmanderiano said:

Da har jeg fått oppdatering fra PostNord ang. Ordren fra CDON. Står at den er på vei med estimert levering i morgen 😁😁 da håper jeg PostNord leverer i tide.

Fortsatt ingen updates på PostNord utenom selve sendingsinformasjonen her. Når bestilte du? :) 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...