Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus

Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
25 minutes ago, luly said:

Jeg tror han ene jeg snakket med på Elkjøp for lenge siden hadde rett. 

At Xbox sendes ut til release dagen eller dagen etter (litt etter hvor mye dem har å gjøre) , og at planen er at alle skal ha den innen helgen.

Jeg fikk PlayStation 7 levert på døra idag, den fungerer helt greit men gleder meg til helgen

Oi, hadde nok heller gått for Playstation 7 enn Xbox Series X. Den må jo være vill.

Endret av Raul07
  • Liker 2
Skrevet

Kan jo spørre seg hvem som betaler 9000kr for en Xbox Series X... For det første gidder jeg ikke støtte folk som kun kjøper for å selge videre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser han gjør som kidnappere. Tar et bilde for å bevise at gisselet er fortsatt i live den dag i dag. Jeg skjønner ikke helt hva som er poenget med å gjøre det slik i denne situasjonen.

• Liker 1
Skrevet

Ikke interessert i Xbox selv, men spennende å se hvordan elkjøp og komplett håndterer lansering... tåpelig hvis de ikke sender før i morgen. Håper Sony er mindre strenge en MS

Skrevet
Sjalottløk skrev (Akkurat nå):

Pleier du å legge ved bevis for dato på dine annonser?

Spørs ka æ har solgt oppo BD og UHD spillere har jeg lagt litt mere i. For folk er litt petimeter på dem.

Skrevet
Just now, samco said:

Spørs ka æ har solgt oppo BD og UHD spillere har jeg lagt litt mere i. For folk er litt petimeter på dem.

Har aldri sett det før.

Uansett, det var mest morsomt ment fra min side. :)

Skrevet
David_1214 skrev (1 time siden):

Fikk mail fra microsoft store med overskrift "new delivery date"

hjertet i halsen, men det står at den er bytte til 10.november gudskjelov :D

Du få logge deg inn på microsoft å se. jeg fikk også epost med dato 10.nov men følger jeg sporingslinken til UPS så skriver dem i løpet av 12 november.

Skrevet (endret)
ingeplinge skrev (22 minutter siden):

Du få logge deg inn på microsoft å se. jeg fikk også epost med dato 10.nov men følger jeg sporingslinken til UPS så skriver dem i løpet av 12 november.

Står 10.november i mailen, sporing og på microsoft sin ordrehistorikk så er nok i orden :)

Du bor kanskje et stykke nord? Hamar her hvertfall

Endret av David_1214
Skrevet

Da har jeg fått sporingsnummer fra Elkjøp, ser ikke ut til at pakken er scannet av posten så regner ikke med å ha den i morgen med andre ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...