Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ahelg skrev (2 timer siden):

 

 

Var nå i hvertfall det Elkjøp sa til meg.

Nå bare spekulerer jeg, men det kan jo hende at ved å endre status på ordre, så vil de gjøre sporingsnummere synlig for oss. I så fall kan de jo ikke gjøre det da de ikke ønsker at vi skal ha det nummeret før i morgen.

Sulle tro informasjon om sendingen likevel dukket opp i postens app. Informasjon kommer vel automatisk der så snart det er en pakke på vei..

Lenke til kommentar
6 minutes ago, DeviantFractal said:

Sulle tro informasjon om sendingen likevel dukket opp i postens app. Informasjon kommer vel automatisk der så snart det er en pakke på vei..

Ja, den biten tenkte jeg ikke på. En annen mulighet er jo at dette er mulig i Sverige, og det er slik de håndterer det der. Support tror kanskje at dette også gjelder for oss 🤷‍♀️?

Lenke til kommentar
samco skrev (1 minutt siden):

🤣Tviler sterkt på at Xbox ligger på post kontorene i morgen 🤣 

Vanskelig for å tro det. Første gang jeg har hørt om noe sånt.

Men det skjer ting i Nederland i hvert fall, for oss som har bestilt fra  Microsoft. Status til shipped der nå hos UPS kl 1605.
Venter også en maskin fra Elkjøp da. 

Lenke til kommentar

Jeg spurte Elkjøp sin kundeservice akkurat nå om de har sendt ut maskinene og om dem allerede ligger på Posten. Fikk følgende svar:

Sitat

Kan dessverre ikke svare på dette spm, men jeg ser at forsendelsen blir sendt ut i løpet av i morgen, antar at den ankommer om ca. 2-3 dager (hvis ikke før)

Altså, sendes ut tirsdag. Leveres torsdag/fredag. Frykter at dette kommer til å bli sannheten dessverre...

Lenke til kommentar
2 minutes ago, MrCradock said:

Jeg spurte Elkjøp sin kundeservice akkurat nå om de har sendt ut maskinene og om dem allerede ligger på Posten. Fikk følgende svar:

Altså, sendes ut tirsdag. Leveres torsdag/fredag. Frykter at dette kommer til å bli sannheten dessverre...

Kan ikke svare, men kan likvel svare :p

Lenke til kommentar
MrCradock skrev (2 minutter siden):

Jeg spurte Elkjøp sin kundeservice akkurat nå om de har sendt ut maskinene og om dem allerede ligger på Posten. Fikk følgende svar:

Altså, sendes ut tirsdag. Leveres torsdag/fredag. Frykter at dette kommer til å bli sannheten dessverre...

Haha! Dette er like forvirrende som valgkampen til Trump - og like pålitelig! :D

Min har begynt å bevege seg i Nederland om ikke annet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...