Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mrmee skrev (1 minutt siden):

Elkjøp.... 😓 Tatt imot for mange Xbox bestillinger, så min, som de senest forrige uke garanterte til release, er nå flyttet tilbake til desember.. Selvfølgelig uten å informere...

Får du opp den datoen nå du ser på dine ordre på elkjop.no? Jeg fikk ordrebekreftelse på mail kl 0903 dagen de ble lagt ut. Men den står bare som reservert og ikke noen leveringsdato på elkjop.no

Lenke til kommentar
Dr.Peedee skrev (2 minutter siden):

Får du opp den datoen nå du ser på dine ordre på elkjop.no? Jeg fikk ordrebekreftelse på mail kl 0903 dagen de ble lagt ut. Men den står bare som reservert og ikke noen leveringsdato på elkjop.no

Nei. Ingen oppdatering på sidene deres. Chattet med de nå.. Fikk vite at det gjelder 269 bestillinger

Lenke til kommentar
samco skrev (22 minutter siden):

Så den ligger ikke på posten kontorer som 🤣 endel mars boere trodde .... litt lite oksygen går rett i fletta 

De eneste marsboerne som virkelig trodde det var nok Elkjøps egne kundebehandlere som informerte de som kontaktet de at konsollene lå på postkontorene. Ellers er det vanskelig når man overhodet ikke kan stole på det kundeservice sier. 

Lenke til kommentar

Det skal sies at man får mange rare beskjeder når man snakker med kundestøtte, generelt. Jeg bestilte først Series S fra Microsoft, da med en ekstra kontroller. Jeg oppdaget raskt at det egentlig var Series X jeg ville ha og tok kontakt med MS for å avbestille. Det skulle vise seg å bli ekstremt krunglete. Kontrolleren jeg hadde bestilt skulle vise seg å være Xbox One og ble sendt umiddelbart. Først fikk jeg beskjed om at denne kunne jeg bare beholde, siden den allerede var betalt. Deretter kunne jeg avbestille Series S i ordrehistorikken min. Dette var umulig, så jeg tok kontakt igjen. Da fikk jeg beskjed om at jeg absolutt IKKE kunne beholde kontrolleren, og at den måtte returneres med UPS men at konsollen kunne avbestilles av kundeservice og at han skulle fixe det med en gang. Kontrolleren skulle returneres med en sendeseddel jeg kom til å motta på epost. Denne kom aldri og etter tre-fire dager fant jeg sendeseddelen i ordrehistorikken min, men ingen bekreftelse på hentetidspunkt. Ytterligere noen dager senere tok jeg kontakt med UPS og de bare sendte en kar for å hente den. Det tok ca ei uke før den var bekreftet ankommet hos MS men sto det fremdeles at Series S var i bestilling. Altså ikke avbestilt. Jeg ringte derfor MS igjen og fikk da beskjed om at det ikke lenger ville være mulig å avbestille og at jeg rett å slett må sperre kortet for netthandel dersom jeg ikke vil at konsollen skal sendes.
Veldig rotete greier..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...