Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
7 minutes ago, kewell79 said:

@Raul07

Ja. jeg sikter til chatten hos komplett som mener det ikke blir sendt ut før i morgen, da tar det bare enda lenger før alle får den

Der er jeg enig, sender ikke komplett før i morgen så er det nok veldig mange som ikke får på release. Selv er jeg fornøyd om jeg får før helga. Nettbutikkene burde skjønne såpass at sender de ut dagen før release så vil veldig mange ikke få den på release. 

Lenke til kommentar
Just now, CypheroN said:

Jeg ringte også Elkjøp nå, og fikk beskjed om at denne skal ankomme meg i morgen, og at jeg får hentelapp på SMS enten i dag eller i morgen. Alt dette til tross for at det står fortsatt "reservert" på Elkjop.no for meg. Til info bestilte jeg ikke Series X'en før 24.09.2020.

Akkurat samme beskjed jeg fikk fra den svenske dama. Hun spurte om nummeret mitt og jeg skrev det så svarte hun at jeg sku få melding i morgen om å hente den på postkontoret.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
CypheroN skrev (Akkurat nå):

Jeg ringte også Elkjøp nå, og fikk beskjed om at denne skal ankomme meg i morgen, og at jeg får hentelapp på SMS enten i dag eller i morgen. Alt dette til tross for at det står fortsatt "reservert" på Elkjop.no for meg. Til info bestilte jeg ikke Series X'en før 24.09.2020.

Rart 🤨 the drama continues..

Lenke til kommentar
18 minutes ago, Eirikssen said:

Hehe, enig. Men hvis infoen stemmer så er det Microsoft som er kjipe, kvelden før er fortsatt før lanseringsdagen. Ingen fordel for Komplett at varene kommer frem senere enn kundene forventer, etter mitt syn. Nå har jeg ventet siden mai, så tåler en dag ekstra 😊

Ja, du har nok rett i det. Blir bare litt på tuppa ved lanseringer som dette 😄

Lenke til kommentar
CypheroN skrev (8 minutter siden):

Jeg ringte også Elkjøp nå, og fikk beskjed om at denne skal ankomme meg i morgen, og at jeg får hentelapp på SMS enten i dag eller i morgen. Alt dette til tross for at det står fortsatt "reservert" på Elkjop.no for meg. Til info bestilte jeg ikke Series X'en før 24.09.2020.

Håper dette stemmer for jeg har alltid forventet ankomst dato en dag etter den egentlig havner på posten.

Kanskje det dukker opp en sms ved 16-17 tiden :))))

Lenke til kommentar
Raul07 skrev (10 minutter siden):

Litt merkelig at butikkene er livredd for å sende ut for tidlig mens Microsoft selv sender ut 4-5 dager tidligere og sier samtidig at man bare kan bruke den om man får den. 

Det er jo en ganske så stor forskjell mellom å fortelle brukere som har fått for tidlig at det er greit å ta den i bruk, og å gi samme beskjed til distributør. Og så går det vel ofte litt prestisje i slikt. Så kan være tonen til de som har sendt ut for tidlig er en annen enn den de la ut på Twitter til gamere

Lenke til kommentar
Deepo skrev (4 minutter siden):

Ja, du har nok rett i det. Blir bare litt på tuppa ved lanseringer som dette 😄

You and me both 😅

Ser flere her mener Komplett bare burde sende ut dagen før, men jeg vil tro at det medfører smekk på pung dersom de gjør det. Og for å se på det litt positivt, så må neste pulje vente til langt ut i desember, så jeg er fornøyd om den dukker opp før helga

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Eirikssen said:

You and me both 😅

Ser flere her mener Komplett bare burde sende ut dagen før, men jeg vil tro at det medfører smekk på pung dersom de gjør det. Og for å se på det litt positivt, så må neste pulje vente til langt ut i desember, så jeg er fornøyd om den dukker opp før helga

Nå har jo også komplett ikke den beste historikken i det siste så de tør vel ikke. Vært mye rot med de i det siste.

Lenke til kommentar

Er det noen som har bestilt direkte fra Microsoft? Har ved tidligere anledninger fått levert til releasedato, men nå står det på UPS tracking at forsendelsen ikke engang er levert i Nederland. Ser ut som jeg må smøre meg med tålmodighet. Det er åpenbart irriterende siden jeg har bestilt fra MS direkte.

Lenke til kommentar
Athelas skrev (2 minutter siden):

Er det noen som har bestilt direkte fra Microsoft? Har ved tidligere anledninger fått levert til releasedato, men nå står det på UPS tracking at forsendelsen ikke engang er levert i Nederland. Ser ut som jeg må smøre meg med tålmodighet. Det er åpenbart irriterende siden jeg har bestilt fra MS direkte.

Pakken sendes ikveld og leveres i morgen by end of day.

Sendes med Express Saver, kun 1 dag levering.

Så det går helt fint!

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Athelas said:

Er det noen som har bestilt direkte fra Microsoft? Har ved tidligere anledninger fått levert til releasedato, men nå står det på UPS tracking at forsendelsen ikke engang er levert i Nederland. Ser ut som jeg må smøre meg med tålmodighet. Det er åpenbart irriterende siden jeg har bestilt fra MS direkte.

De kan plutselig bli sykt raske de sendingene der. Husker jeg gav opp med min bestilling med tanke på reelase dagen med Xbox One men plutselig gikk den fra Nederland til min dør i løpet av natten bortimot 

Lenke til kommentar
Athelas skrev (6 minutter siden):

Er det noen som har bestilt direkte fra Microsoft? Har ved tidligere anledninger fått levert til releasedato, men nå står det på UPS tracking at forsendelsen ikke engang er levert i Nederland. Ser ut som jeg må smøre meg med tålmodighet. Det er åpenbart irriterende siden jeg har bestilt fra MS direkte.

Akkurat samme status. Har fått levert fra microsoft store i Nederland til møre og romsdal på en dag før så satser på at det går denne gangen også. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...