Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bone skrev (4 minutter siden):

Men, de burde vel bli sendt i dag? :hmm:

 

Burde, ja, men tviler på at de blir det. Microsoft er visst veldig strenge på det, vet ikke om de forskjellige aktørene kan straffes i form av å ikke få være med på en fremtidig lansering, f eks. I så fall kan jeg skjønne at de ikke tør å ta sjangsen

Lenke til kommentar
Eirikssen skrev (22 minutter siden):

Burde, ja, men tviler på at de blir det. Microsoft er visst veldig strenge på det, vet ikke om de forskjellige aktørene kan straffes i form av å ikke få være med på en fremtidig lansering, f eks. I så fall kan jeg skjønne at de ikke tør å ta sjangsen

 

boys-man-people-with-heart-attack-character-with-chest-pain-heartache-painful-expression-face-sickness-concept-isolated-illustration-flat-cartoon-style-health-medical_136070-81.jpg

Lenke til kommentar
1 hour ago, David_1214 said:

Hvem stikker på sitt postkontor idag og sjekker? :) Faktisk opplevd før at pakken min er der før jeg har fått sporing, og de fant den da frem og jeg fikk hentet den ut :) det var dog ikke en forhåndsbestilling

Som sagt skrev hun damen her det. Aldri hørt om den slags sending før men hun var bestemt at pakken allerede var på mitt postkontor men de hadde ikke lovt å levere ut pakken før i morgen. Helt enig med ham over dog at post i butikk kan ikke ha et Mega lager av konsoller stående. Virker svært lite sannsynlig at det hun sier stemmer. 

Lenke til kommentar
Deepo skrev (7 minutter siden):

Håpløst. Hvis de sender den i ettermiddag/kveld så er det da ingen sjanse for at den kommer frem før lanseringsdatoen.

Hehe, enig. Men hvis infoen stemmer så er det Microsoft som er kjipe, kvelden før er fortsatt før lanseringsdagen. Ingen fordel for Komplett at varene kommer frem senere enn kundene forventer, etter mitt syn. Nå har jeg ventet siden mai, så tåler en dag ekstra 😊

Lenke til kommentar

bestilte noen ørepropper forrige uke fra Komplett..

 

bestilt sent på kvelden. fikk "Sendingsinformasjon mottatt" dagen etter klokken 10.30,  21 på kvelden ble den plukket opp av Postpost og levert neste dag på post i butkk

Ser ingen grunn til at xbox ikke kan gjøres klar nå og komme seg ut døren til i kveld....

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
1 minute ago, kewell79 said:

bestilte noen ørepropper forrige uke fra Komplett..

 

bestilt sent på kvelden. fikk "Sendingsinformasjon mottatt" dagen etter klokken 10.30,  21 på kvelden ble den plukket opp av Postpost og levert neste dag på post i butkk

Ser ingen grunn til at xbox ikke kan gjøres klar til i kveld....

Nå bor ikke alle på samme plass. Store forskjeller. Jeg og mange andre bor 10+ timer fra Oslo, da kommer ingenting over natten. Da tar det fort 2-3 dager etter den er sendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...