Gå til innhold

Ratchet and Clank: Rift Apart blir eksklusivt for PlayStation 5


Anbefalte innlegg

Don't kill the messenger, Croc! HAr ikke spillt TLOU2 (ei første) men synes det litt vel dårlig å si "Kun alt-rightere som sier sånt" når mange som digga første ikke liker oppfølgeren. HAr pratet med mange angående dette spillet, og meningene er ganske delt på den. Smak og behag, da selvfølgelig.

"Og det er jo veldig pussig at det skulle være noe dårligere skrevet enn forgjengeren, når det er skrevet av nøyaktig samme person."

Mange skribenter som lager noe sykt bra, bare for å ikke klare å nå opp til det etterpå. Det gjelder da ikke kun spill, men alt fra bøker, film, musikk osv.

Men, nå er vi vel veldig off-topic her. Du for bare leve med at ikke alle er like glad i spillet du er glad i, som jeg vet mange ikke liker noen spil jeg er glad i. Smak.

Tilbake til Ratchet og PS5, da...

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, Chaos_Niddhogg said:

Don't kill the messenger, Croc! HAr ikke spillt TLOU2 (ei første) men synes det litt vel dårlig å si "Kun alt-rightere som sier sånt" når mange som digga første ikke liker oppfølgeren. HAr pratet med mange angående dette spillet, og meningene er ganske delt på den. Smak og behag, da selvfølgelig.

"Og det er jo veldig pussig at det skulle være noe dårligere skrevet enn forgjengeren, når det er skrevet av nøyaktig samme person."

Mange skribenter som lager noe sykt bra, bare for å ikke klare å nå opp til det etterpå. Det gjelder da ikke kun spill, men alt fra bøker, film, musikk osv.

Men, nå er vi vel veldig off-topic her. Du for bare leve med at ikke alle er like glad i spillet du er glad i, som jeg vet mange ikke liker noen spil jeg er glad i. Smak.

Tilbake til Ratchet og PS5, da...

*glede seg*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Croc Man skrev (2 timer siden):

Kun alt-rightere som sier sånt. Alle som har spilt det vet det er et av tidenes beste spill.

 

Det er det definititvt ikke, noe feedbacken helt klart og tydelig viser. Men noen ser kvalitet i søppel også og det skal de få lov til for jeg har i det minste forståelse for at noen kan mene noe annet. Du derimot tror at alle som har spilt det tror det er tidenes beste spill fordi du synes det. 

Endret av Ezio
Lenke til kommentar
37 minutes ago, Ezio said:

Det er det definititvt ikke, noe feedbacken helt klart og tydelig viser. Men noen ser kvalitet i søppel også og det skal de få lov til for jeg har i det minste forståelse for at noen kan mene noe annet. Du derimot tror at alle som har spilt det tror det er tidenes beste spill fordi du synes det. 

Har du spilt det? Hvor langt kom du?

Lenke til kommentar
Croc Man skrev (58 minutter siden):

Har du spilt det? Hvor langt kom du?

Langt nok til å konstatere med at det var søppel. Som en haug med andre som også har spilt det har ment. Det var hele tatt imponerende at jeg kom forbi introen så ræva og kjedelig den var.

Endret av Ezio
Lenke til kommentar
Croc Man skrev (18 minutter siden):

Tror deg ikke. Vis screenshot av trophy-loggen.

Ok? Kunne virkelig ikke brydd meg om hva du tror, det er jo helt åpenbart at du har allerede overbevist deg selv. På dette idspunktet fremstår du som bare en bitter fanboy som skal begynne å dra inn ting som at man skal bevise at man har spilt spillet som er fullstendig irrelevant fordi du rett og slett ikke takler at noen synes et spill du liker er søppel. lol?
Om jeg så hadde hatt mulighet til å poste det. Så hadde du funnet på enda en grunn, også enda en grunn, også enda en. 

Hvor har jeg sagt at jeg eier en PS? Kanskje jeg har solgt den? Kanskje jeg bare spilte den hos noen som faktisk eier konsollen? At det plager deg så enormt mye at noen ikke liker et produkt så tror jeg du må komme deg mer ut i verden og oppleve hvordan den faktisk fungerer.

Men enkelte fanboys vil jo aldri erkjenne virkeligheten, så jeg skal la deg få leve i den egen verden hvor du tror at ikke en haug med spillere ikke likte spillet kun fordi du likte det. 

Endret av Ezio
Lenke til kommentar
Just now, Ezio said:

Ok? Kunne virkelig ikke brydd meg om hva du tror, det er jo helt åpenbart at du har allerede overbevist deg selv så du på dette tidspunktet fremstår som bare en bitter fanboy som skal begynne å dra inn tign som at man skal bevise at man har spilt spillet som er fullstendig irrelevant. lol?
Om jeg så hadde hatt mulighet til å poste det. Så hadde du funnet på enda en grunn, også enda en grunn, også enda en. 

Hvor har jeg sagt at jeg eier en PS? Kanskje jeg har solgt den? Kanskje jeg bare spilte den hos noen som faktisk eier konsollen? At det plager deg så enormt mye at noen ikke liker et produkt så tror jeg du må komme deg mer ut i verden og oppleve hvordan den faktisk fungerer.

Men enkelte fanboys vil jo aldri erkjenne virkeligheten, så jeg skal la deg få leve i den egen verden hvor du tror at ikke en haug med spillere ikke likte spillet kun fordi du likte det. 

Så du har ikke spilt det, som jeg tenkte. Du kunne jo bare sagt det med en gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Croc Man skrev (10 minutter siden):

Så du har ikke spilt det, som jeg tenkte. Du kunne jo bare sagt det med en gang. 

Nok en gang et bevis på at du allerede har overbevist deg selv. Du er så inngrodd i dine egne tanker at du ikke vil akseptere noe annet enn du selv mener.
Tydeligvis har jeg ikke spilt det fordi jeg ikke kan bevise at jeg har spilt det hos noen andre enn meg selv. Er dette så urealistisk for deg? Er det fordi du ikke har venner eller hva er greia? 

 

Flott at du tror det. Det forandrer fortsatt ikke at en haug med mennesker synes at spillet var søppel/skuffende. Det er allerede bevis i det i tråden, noe du heller ikke vil godta. Det er allerede bevis i det i TLOU2 tråden, på nettet, på samtlige som har gitt review av spillet i ettertid.

På tide å erkjenne virkeligheten. Men du kunne jo bare sagt at du lever i en annen verden enn oss andre. For det er et faktum at en haug med mennesker synes det. Det er ganske normalt, det gjelder nesten alt her i verden. Men det vil du jo ikke godta. 

 

Endret av Ezio
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Ezio said:

Nok en gang et bevis på at du allerede har overbevist deg selv. Du er så inngrodd i dine egne tanker at du ikke vil akseptere noe annet enn du selv mener.
Tydeligvis har jeg ikke spilt det fordi jeg ikke kan bevise at jeg har spilt det hos noen andre enn meg selv. Er dette så urealistisk for deg? Er det fordi du ikke har venner eller hva er greia? 

 

Flott at du tror det. Det forandrer fortsatt ikke at en haug med mennesker synes at spillet var søppel/skuffende. Det er allerede bevis i det i tråden, noe du heller ikke vil godta. Det er allerede bevis i det i TLOU2 tråden, på nettet, på samtlige som har gitt review av spillet i ettertid.

På tide å erkjenne virkeligheten. Men du kunne jo bare sagt at du lever i en annen verden enn oss andre. For det er et faktum at en haug med mennesker synes det. Det er ganske normalt, det gjelder nesten alt her i verden. Men det vil du jo ikke godta. 

 

Vakkert, nesten poetisk. Det skal sies at du gjør en utmerket jobb i å spore enhver diskusjon over på et spor der du kan briljere med din forkjærlighet for personangrep. Jeg skal innrømme at jeg burde aldri ha bitt på agnet. Det var jo bare der, på nederste linje, egentlig helt uten relasjon til alt det andre kjedelige mølet du hadde rablet ned. Du bare slengte det ut, sånn i tilfelle en eller annen overtrøtt forumitt skulle kravle forbi og se rødt. Det ble meg. 

Jeg har ikke så mye mer å tilføye. Men av og til har jeg det faktisk gøy med en hobby som kalles dataspill. Du burde prøve det. Forumet blir vel kjedelig i lengden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Croc Man skrev (36 minutter siden):

Skuffet over hva?

Historien. De nye karakterene. Grafikken. Gameplayet. At man iløpet av de første timene ofte har med seg en AI-karakter som bare er i veien. At det er maks to minutter mellom hver gang spillet stopper opp i form av en trang gang som skal passeres eller et tau skal klatres. At de har lagt til plattform-elementer i et spill som ikke trenger det. Hvor stive karakterene beveger seg. Abby er utrolig kjedelig. Forholdet mellom Ellie og Dina er "whatever". Ellie er i trassalderen. 

Det er noen få at tingene som skuffer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ezio skrev (24 minutter siden):

Flott at du tror det. Det forandrer fortsatt ikke at en haug med mennesker synes at spillet var søppel/skuffende. 

Faktisk tyder alt på at de aller fleste som prøvde spillet liker det.

Joda, det hadde en haug review bombs tidlig, men etter som tiden gikk, og folk fikk tak i spillet, så har det blitt langt mer positivt.

(For ikke å snakke om at så og si alle som testet spillet var positive til det)

 

Men nok om et spill du ikke har spilt.

Kan du ikke svare på spørsmålene folk stiller deg?

Hvorfor er det bedre å utvikle spill for 5 millioner spillere enn å utvikle spill for 25 millioner spillere?

Lenke til kommentar

OK!

TLOU2! Både fans av første spillet og av siste har en veldig delt mening om spillet. Så er nok ikke tidenes beste spill for alle.

Hva MS gjør er ikke himmelen av gaming. De gjør noe bra og de gjør noe ikke så bra. Delte meninger her og.

MEN! Viktigste i denne tråden er at:

Rift Apart var laget fra bunnen til PS5. Den hadde ikke fungert på PS4. PS5 er en next-gen konsoll, og Insomniac vil utnytte det de har til å lage det beste spillet de kan med verktøyene de har.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
10 minutes ago, DKC said:

Historien. De nye karakterene. Grafikken. Gameplayet. At man iløpet av de første timene ofte har med seg en AI-karakter som bare er i veien. At det er maks to minutter mellom hver gang spillet stopper opp i form av en trang gang som skal passeres eller et tau skal klatres. At de har lagt til plattform-elementer i et spill som ikke trenger det. Hvor stive karakterene beveger seg. Abby er utrolig kjedelig. Forholdet mellom Ellie og Dina er "whatever". Ellie er i trassalderen. 

Det er noen få at tingene som skuffer. 

Ok, så du har aldri spilt en "cinematic third person shooter"(også kalt "movie game" på meme-språket) før eller? Om så kan jo noe av kritikken som framkommer i forhold til hvordan man navigerer spillet være legitim nok. Men ellers synes jeg du kommer med mye vrøvl.

Endret av Croc Man
Lenke til kommentar
Croc Man skrev (13 minutter siden):

Vakkert, nesten poetisk. Det skal sies at du gjør en utmerket jobb i å spore enhver diskusjon over på et spor der du kan briljere med din forkjærlighet for personangrep. Jeg skal innrømme at jeg burde aldri ha bitt på agnet. Det var jo bare der, på nederste linje, egentlig helt uten relasjon til alt det andre kjedelige mølet du hadde rablet ned. Du bare slengte det ut, sånn i tilfelle en eller annen overtrøtt forumitt skulle kravle forbi og se rødt. Det ble meg. 

Jeg har ikke så mye mer å tilføye. Men av og til har jeg det faktisk gøy med en hobby som kalles dataspill. Du burde prøve det. Forumet blir vel kjedelig i lengden?

Stakkars deg ja, som så rødt fordi mange ikke liker et spill som du synes er en av tidenes beste spill. Bet skikkelig på "agnet" der ja som jeg la ut. Hvor jeg regelrett bare la frem et eksempel på et spill som visuelt sett så bra ut, men som var elendig. 
 
Hva andre synes om et spill burde være veldig uvesentlig for sin egen tolkning av et spill. Jeg har likt mange spill som mange andre hater eller motsatt. Det er veldig veldig normalt, men det er jo tydeligvis ikke noe du aksepterer med mindre det går opp med din tolkning av spillet.
Det burde ikke komme som en overraskelse for noen at veldig mange synes at spillet var søppel. Det at du finner det "provoserende", sier vel... nok. 

Men du får bare fortsette å leve i en verden hvor andre ikke kan mislike et produkt du liker veldig godt. Men da tror jeg du blir overrasket når du finner ut hvordan verden faktisk funger. 

Lenke til kommentar
Croc Man skrev (1 minutt siden):

Ok, så du har aldri spilt en "cinematic third person shooter"(også kalt "movie game" på meme-språket) før eller? Om så kan jo noe av kritikken som framkommer i forhold til hvordan man navigerer spillet være legitim nok. Men ellers synes jeg du kommer med mye vrøvl.

Fyren legger frem alle poengene han synes, (no big suprise) du godtar det ikke selv om det er hans mening. Fordi nok en gang du har allerede overbevist deg selv om at ingen andre meninger som er i nærheten av å backe opp hva du selv synes om spillet er akseptabelt aka "mye vrøvl". 

Også i gang med å konstatere med at han heller ikke har spilt et spill. Han må nok sende bilde av trophies av et "cinematic third person shooter" for å bevise at han faktisk har gjort det. Hvis ikke så har han altså ikke gjort det. Basert på logikken din tidligere i tråden. 

Gud hjelpes.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...