Gå til innhold

Allyse er en fin fyr!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt å se at emnefeltet blir tatt alvorlig. Godt stengt Allyse  :thumbup:

 

 

Men det hadde jo vært å foretrekke om admin/moddis klarte å stå frem som et forbilde. Flåsete og hånlige kommentarer er jo slikt brukere får kjeft for.

 

Første linje i hw.no's retningslinjer sier:

Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone.

 

På tide med litt selvkritikk Allyse ?

Godt sagt :thumbs:

 

 

 

BOY2STAR:

 

Det at folk jobber gratis betyr vel ikke at de skal kunne si hva de vil for det ?

tror at hvis moderatorne hadde sagt det de egentlig mente, så hadde det vært helt anderledes på forumet i dag.

 

Bare se på yummy (ikke noe negativt ment i det hele tatt, liker stilen din), han sier det han mener, men på en konstruktiv og bra måte.

Mange andre moderatorer larvær å gjøre dette, fordi de skal være objektive og holde en høffelig tone.

 

Er enig i at når en tråd stenges burde kanskje dette begrunnes mer enn det av og til gjøres.

Og så lenge vi kan sitte her og diskutere hva som har skjedd, og hvordan ting burde gjøres, da syns jeg ikke dette er så veldig galt.

 

Skjønner at moderatorne tar seg litt "friheter" av og til, når de må sitte og se på alt dritt og greier vi skriver, som er totalt unødvendig.

Bare se i denne tråden f.eks, masse her vi kunne klart oss uten

Endret av boy2star
Lenke til kommentar

Selvfølgelig tar jeg selvkritikk, men trur enda jeg hadde fått tusen flere kommentarer om jeg ikke holder en kanskje "morsom" eller hyggelig tone når jeg modererer. Jeg kan si; Jeg lar MYE gå igjennom sensuren min, og jeg modererer egentlig ganske lite (grunnet jeg har hatt modem i 1/2 år).

 

Takker for støtten fra bla Torsteinen og andre her :)

Lenke til kommentar
(Skjermen min, skjermen din, skjemen blablabla. Bedre topic takk) Til å være administrator er dette en direkte barnslig måte å stoppe topic på. Var du plaget med pms denne dagen. :thumbdown:

Pokker så fine/hårsåre folk skal være på det da? Allyse stenger tråden og gir ett "indirekte" svar på hvorfor han stengte den. Er toppers fornøgd jeg.

allyse, fortsett som du gjør!

Lenke til kommentar

Jeg må også få legge til at jeg skjønner hvorfor folk blir irriterte. Allyse stenger tråder pga dårlig bruk av emnefelt og svarer med dårligere bruk av tilbakemeldinger.

 

Jeg hadde ikke tatt det ille opp hvis Allyse stengte en av mine tråder slik, men han er moderator, og bør oppføre seg deretter...

Lenke til kommentar

Syns ikke noen skal klage i det hele tatt, har ikke sett noen feilaktige modereringer i hele min tid her på forumet. Forumet eies og opprettholdes av hardware.no og det er deres retningslinjer og de håndhever disse retningslinjene. De er etter min mening meget klare og forståbare og hvem som helst burde kunne irettestille seg etter de... Så klarer du ikke det trenger du ikke å benytte deg av forum tilbudet

 

EDIT: litt kritikk er på sin plass; syns det bør bli strengere her, en av hovedgrunnene til at forumet er "rotete" er jo p.g.a at dere ikke er strenge nok...

-Vissnok hører jeg at dere skal bli strengere nå i 2004 og det håper jeg.

 

hadde kanskje vært en ide å innføre sletting av tråder så slipper vi litt av "rotet"

Endret av So
Lenke til kommentar

Er enig med moderator at trådene burde stenges ettersom emnefeltene i trådene er temmelig langt ute på jordet. For øvrig er ikke sarkasme alltid et bra virkemiddel. Og så var det dette med høflighet da, som jo til og med er en del av retningslinjene.

 

Når det er sagt, var kanskje ikke dette verdt å lage noe styr for.

 

Moderatormelding

 

Ingardj er en fin fyr, men det er ikke emnefeltet! Tråden stenges herved!

 

 

Hmm ... Funket jo ikke.

 

Godt nytt år forresten!

 

[EDIT]: Skriveleif. Alltid!

Endret av dansesareven
Lenke til kommentar

Var det meg du mente med smisking, ballemann?

 

Forstår i så fall ikke hva som skulle være smisking i den posten.

* Moderator stengte tråden med god grunn.

* Moderator burde tenke over at sarkasme ikke alltid er et bra virkemiddel.

* Moderator bør lese retningslinjene, der står det noe om høflighet.

* Trådstarter bør tenke over hva han lager en tråd om.

* Trådstarter bør lage bedre emnefelt, han ser jo at andre blir moderert for det.

* Jeg er ikke moderator, ergo funker ikke mine modereringer.

* Godt nytt år gjelder til alle dere som leser denne tråden, fortsatt.

* Jeg har en tendens til å skrive feil, alltid. Derfor edit.

 

[sARKASME]

Tok innholdet i forrige post (av meg) punktvis og litt mer utfyllende slik at det _kanskje_ ble enklere å forstå for enkelte.

[/sARKASME]

 

Hmm .. Jeg burde kanskje lese retningslinjene, står jo noe om høflighet der.

Endret av dansesareven
Lenke til kommentar
Ja er jeg ikke en fin fyr?  :love:

 

Neida. Jeg stenger poster som strider mot retningslinjene, og når dere holder dere etter dem hører dere ikke noe fra meg. Så enkelt er det  :thumbs:

Hvorfor er ikke denne stengt da? Det er jo en elendig overskrift som gir lite info om hva temaet omhandler.

 

Strenge regler er flott, men det hjelper ikke når de ikke holdes. Dere må bli mye strengere på å følge reglene her på forumet. Selv sporveien har klart dette, og da bør dere kunne klare det med glans. Mange og strengere kontroller har gjort at snikeprosenten har sunket.

Dere kan lage en form for rulleblad hvor man får prikker etter hva man har gjort imot rettningslinjene. Feks 1 prikk for feilpostning, 2 for spam, 3 for ulovlig post, 1 for ulovlig avatar, 3 for mobbing/trakasering ol. Etter lang tid kan prikkene evt fjernes. Ved 10 prikker man man bannes for en uke. Ved 15 prikker 2 uker, og ved 20 blir man bannet på livstid.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Hei! Har vært på dette forumet ganske lenge nå (ikke se på antall post :)), men en ting jeg lurer på, er hvorfor admin og moderator trenger å være så sure for (veldig få, vel og merke)? Med den tonen noen (jaja, en da) av dere legger av og til, skremmer folk bort. Det er tross alt forumbrukerne som gjør hw til det det egentlig er. Jeg må få lov til å lufte dette spørsmålet og ber om en forklaring..

 

Fjern gjerne emne tittelen, men han der irriterer meg nå..!

 

Hva er feil med denne?

 

nr1

 

Kan si meg enig i dårlig enme, se da hva han svarer :cool:

 

nr2

Syntes han brakte litt humor inn i trådene jeg, i stedet for å bare stenge posten etter å ha kjeftet på deg.

 

All honnør til Allyse for å ha en litt "leken" tone :-)

Lenke til kommentar
Hei! Har vært på dette forumet ganske lenge nå (ikke se på antall post :)), men en ting jeg lurer på, er hvorfor admin og moderator trenger å være så sure for (veldig få, vel og merke)? Med den tonen noen (jaja, en da) av dere legger av og til, skremmer folk bort. Det er tross alt forumbrukerne som gjør hw til det det egentlig er. Jeg må få lov til å lufte dette spørsmålet og ber om en forklaring..

 

Fjern gjerne emne tittelen, men han der irriterer meg nå..!

 

Hva er feil med denne?

 

nr1

 

Kan si meg enig i dårlig enme, se da hva han svarer  :cool:

 

nr2

Syntes han brakte litt humor inn i trådene jeg, i stedet for å bare stenge posten etter å ha kjeftet på deg.

 

All honnør til Allyse for å ha en litt "leken" tone :-)

Det syns jeg også, litt humør må vi ha her i forum ;)

Artig å lese stenginger til adawen og yummy m.fl av og til........

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...