Gå til innhold

Allyse er en fin fyr!


Anbefalte innlegg

Hei! Har vært på dette forumet ganske lenge nå (ikke se på antall post :)), men en ting jeg lurer på, er hvorfor admin og moderator trenger å være så sure for (veldig få, vel og merke)? Med den tonen noen (jaja, en da) av dere legger av og til, skremmer folk bort. Det er tross alt forumbrukerne som gjør hw til det det egentlig er. Jeg må få lov til å lufte dette spørsmålet og ber om en forklaring..

 

Fjern gjerne emne tittelen, men han der irriterer meg nå..!

 

Hva er feil med denne?

 

nr1

 

Kan si meg enig i dårlig enme, se da hva han svarer :cool:

 

nr2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingardj: Det var jo ganske dårlig bruk av emnefeltet da...! Det står jo faktisk i rettningslinjene at man skal beskrive problemet så godt og kort som mulig....

 

"Skjermen min..!"

og

"Se hva jeg fant!"

 

...er jo ganske snevert, er du ikke enig?

 

Hvis du ikke er enig, så er det egentlig ingenting å gjøre noe med det, da vi MÅ følge rettningslinjene ;)

 

Diktatur? Ja

Bryr deg meg? Nei

Endret av ridgea
Lenke til kommentar

Klarer du virkelig ikke å se humoren i det allyse skriver da? Satt her og var ganske daff akkurat nå, men med en gang jeg så "Se hva jeg fant da! Steng knappen!" holdt jeg nesten på å le jo ;)

 

Og ja, det er forumbrukerene som gjør forumet til det det er. Og jeg vet at jeg snakker for flere når jeg sier at jeg er glad for at moderatorene arbeider slik de gjør, for det holder forumet rent og ryddig for oss alle. Og jeg finner intet ille med litt sarkastisk humor i stengingene. Hvem vet, kanskje det er mer effektivt også? :)

 

By the way: Hadde jeg vært moderator nå hadde jeg stengt denne tråden for *utrolig* dårlig emne :D

Lenke til kommentar
Hei! Har vært på dette forumet ganske lenge nå (ikke se på antall post :)), men en ting jeg lurer på, er hvorfor admin og moderator trenger å være så sure for (veldig få, vel og merke)? Med den tonen noen (jaja, en da) av dere legger av og til, skremmer folk bort. Det er tross alt forumbrukerne som gjør hw til det det egentlig er. Jeg må få lov til å lufte dette spørsmålet og ber om en forklaring..

 

Fjern gjerne emne tittelen, men han der irriterer meg nå..!

 

Hva er feil med denne?

 

nr1

 

Kan si meg enig i dårlig enme, se da hva han svarer :cool:

 

nr2

Helt enig... Holder med å skrive dårlig emnefelt og stenges etter brudd på retningslinjer...

 

Syntes det var to dårlige forsøk på å være morsom... Blir bare irritasjon når posten blir stengt og i tillegg blir man HÅNET.... :devil:

 

Moddene er forumets "politi" og kan ikke tillate seg å være så flåsete i kommentarene... og de er det desverre mange av...

Lenke til kommentar
Hei! Har vært på dette forumet ganske lenge nå (ikke se på antall post :)), men en ting jeg lurer på, er hvorfor admin og moderator trenger å være så sure for (veldig få, vel og merke)? Med den tonen noen (jaja, en da) av dere legger av og til, skremmer folk bort. Det er tross alt forumbrukerne som gjør hw til det det egentlig er. Jeg må få lov til å lufte dette spørsmålet og ber om en forklaring..

 

Fjern gjerne emne tittelen, men han der irriterer meg nå..!

 

Hva er feil med denne?

 

nr1

 

Kan si meg enig i dårlig enme, se da hva han svarer  :cool:

 

nr2

Helt enig... Holder med å skrive dårlig emnefelt og stenges etter brudd på retningslinjer...

 

Syntes det var to dårlige forsøk på å være morsom... Blir bare irritasjon når posten blir stengt og i tillegg blir man HÅNET.... :devil:

 

Moddene er forumets "politi" og kan ikke tillate seg å være så flåsete i kommentarene... og de er det desverre mange av...

Ærlig talt da, være så pirkete mot moderatorne?

Sitter her og jobber gratis for oss, og jeg syns de gjør en flott jobb.

Av og til kan de gjøre feil, de er mennesker, men da retter de opp feilene.

 

Ser ikke noe feil i at allyse skrev at han fant stengeknappen :) kanskje han lette etter den? :green:

Lenke til kommentar

Godt å se at emnefeltet blir tatt alvorlig. Godt stengt Allyse :thumbup:

 

 

Men det hadde jo vært å foretrekke om admin/moddis klarte å stå frem som et forbilde. Flåsete og hånlige kommentarer er jo slikt brukere får kjeft for.

 

Første linje i hw.no's retningslinjer sier:

Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone.

 

På tide med litt selvkritikk Allyse ?

Lenke til kommentar
Godt å se at emnefeltet blir tatt alvorlig. Godt stengt Allyse :thumbup:

 

 

Men det hadde jo vært å foretrekke om admin/moddis klarte å stå frem som et forbilde. Flåsete og hånlige kommentarer er jo slikt brukere får kjeft for.

 

Første linje i hw.no's retningslinjer sier:

Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone.

 

På tide med litt selvkritikk Allyse ?

Godt sagt :thumbs:

 

 

 

BOY2STAR:

 

Det at folk jobber gratis betyr vel ikke at de skal kunne si hva de vil for det ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...