Gå til innhold

Facebook og Google sensur?


Anbefalte innlegg

Red Frostraven skrev (8 timer siden):

Bannon..?

Seriøst. Hva med å følge med på hva mennesker som har en form for kritisk sans og agenda for å fremme sannheten foretar seg i stedet..?

Du bør søke bedre;

Blind:

https://www.businessinsider.com/biden-laptop-real-fake-russian-intelligence-2020-10

...

Og Ratcliffe, Bannon, Guiliani og New York Post er alle ekstremt lite troverdige i denne saken.

Og de fleste saker.

Ratcliffe publiserte russisk misinformasjon i hensikt å fremstille det som troverdig etterretning;m, for å hjelpe Trump:

https://www.businessinsider.com/dni-ratcliffe-declassifies-russian-intelligence-disinformation-clinton-election-2020-9

...og er bekreftet å være korrupt og partisan:

https://www.theguardian.com/us-news/2020/aug/30/outcry-as-us-intelligence-stops-in-person-reports-to-congress-on-election-security

...

Guiliani er i kontakt med russiske agenter hele tiden og har vært det i alle fall siden 1999, og FBI har advart mot dette og at han blir brukt til å spre misinformasjon:

https://www.washingtonpost.com/national-security/giuliani-biden-ukraine-russian-disinformation/2020/10/15/43158900-0ef5-11eb-b1e8-16b59b92b36d_story.html

...

Bannon er som Trump, en klovn, som det er utrolig at noen tar seriøst i noen sammenheng.

Denne artikkelen fra business insider fant jeg ikke, men da jeg leser den står det til slutt; "The official concluded: "I can't imagine the Russians aren't involved in some way. On the small chance they're not, I'm sure they're going to consider it a missed opportunity.""

Ingen dokumenterbar informasjon i artikkelen annet enn en uttalelse fra en ikke navngitt 'official'. Vet ikke jeg, men det holder bare ikke for meg. Men jeg er litt forutinntatt da jeg betrakter Biden familien som en forbryter familie fra før. De er kjeltringer av laveste rang i mine øyne. Derfor er kanskje mine meninge ikke helt objektive.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drunkenvalley skrev (8 timer siden):
  • Rudy Giuliani er tidligere advokat for Trump.
  • Steve Bannon er leder innad Breitbart, og tidligere kampanjeleder for Trump.
  • John Ratcliffe har offentlig erklært ein evig lojalitet til Trump før han tredde i stillingen.

Om nokon stoler på dei her menneskene det det angår Trumps politiske motstander er ein heilt grønnsak. Dykk trur ikkje ein gong kva som kjem ut av Trumps egen kjeft (sida det alltid er 'det var ikkje det han meinte' skit omkring her), men her tar dykk det ukritisk når det er dei rundt han i staden?

???

Vel vel. Skill mellom snørr og bart da. Trump er jeg ingen fan av. Tvert imot. Men jeg er imot at dere er så inn i grønnskogen ihuga blinde for den dobbeltstandarden som er mellom informasjon mot Trump og mot Biden. Biden fremstilles jo nærmest som en helgen, men ingen sier et pip om hva som har og fremdeles sies om Trump på et like sviktende grunnlag som denne historien her. Det er ikke rett etter mitt syn.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Oddvardm said:

Vel vel. Skill mellom snørr og bart da. Trump er jeg ingen fan av. Tvert imot. Men jeg er imot at dere er så inn i grønnskogen ihuga blinde for den dobbeltstandarden som er mellom informasjon mot Trump og mot Biden. Biden fremstilles jo nærmest som en helgen, men ingen sier et pip om hva som har og fremdeles sies om Trump på et like sviktende grunnlag som denne historien her. Det er ikke rett etter mitt syn.

Hva er det som sies om Trump som er på sviktende grunnlag? Det er faktisk meget god dokumentert hvordan Trump og Giuliani opererte i skjul i Ukraina og forsøkte å plante falske bevis og påstander om Biden samt renvaske Russland for epostskandalen i 2016. Og det er bare toppen av isfjellet som er Trump korrupsjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
ism_InnleggNO skrev (2 minutter siden):

Hva er det som sies om Trump som er på sviktende grunnlag? Det er faktisk meget god dokumentert hvordan Trump og Giuliani opererte i skjul i Ukraina og forsøkte å plante falske bevis og påstander om Biden samt renvaske Russland for epostskandalen i 2016. Og det er bare toppen av isfjellet som er Trump korrupsjon.

Kan du sende oss noen linker til den informasjonen? Helst noen som ikke er basert på 'han sa, hun sa, de sa eller offisielle kilder sa'. Dokumenter please, eller navngitte personer.

Endret av Oddvardm
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (1 time siden):

Kan du sende oss noen linker til den informasjonen? Helst noen som ikke er basert på 'han sa, hun sa, de sa eller offisielle kilder sa'. Dokumenter please, eller navngitte personer.

https://www.businessinsider.com/trump-admits-giuliani-ukraine-reversing-impeachment-defense-2020-2?r=US&IR=T

Tok meg 2 sekunder å søke på google for å finne denne artikkelen. Hvis du vil ha offisielle dokumenter forseglet fra FBI bør du nok kontakte noen hackere dog. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
PgUp skrev (52 minutter siden):

https://www.businessinsider.com/trump-admits-giuliani-ukraine-reversing-impeachment-defense-2020-2?r=US&IR=T

Tok meg 2 sekunder å søke på google for å finne denne artikkelen. Hvis du vil ha offisielle dokumenter forseglet fra FBI bør du nok kontakte noen hackere dog. 

13 på dusinet. Noen sier, hun sier etc. En artikkel som ikke sier noe om noenting. Trump blir beskyldt for å ha baktanker da Rudy Guilliani reiste til Ukraina. Sevfølgelig hadde han det. Mannen er ikke dum. Vi har foran oss en haug av dokumenter. Spørsmålet er om de er ekte. Vi har også dokumenter som viser pengeoverføringer, emailer som bryter 'the Rico act' og bilder som viser brudd av narkotika loven. Dette FINNES og kan ikke bortvises på noen måte. Hvorfor er Barr så stille kan man spørre om? Hva om han nå har skjønt at han har en kriminell sak som må etterforskes. Han gjør da som alle advokater og poltifolk gjør. De holder kjeft! Jeg vil vente å se hva som skjer. Jeg tror at Barr koordinerer FBI etterforskningen med John Durhams etterforskning og at han gjør alt han kan for at ikke Demokratene kan stoppe etterforskningen hvis demokratene vinner valget.

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (12 minutter siden):

13 på dusinet. Noen sier, hun sier etc. En artikkel som ikke sier noe om noenting. Trump blir beskyldt for å ha baktanker da Rudy Guilliani reiste til Ukraina. Sevfølgelig hadde han det. Mannen er ikke dum. Vi har foran oss en haug av dokumenter. Spørsmålet er om de er ekte. Vi har også dokumenter som viser pengeoverføringer, emailer som bryter 'the Rico act' og bilder som viser brudd av narkotika loven. Dette FINNES og kan ikke bortvises på noen måte. Hvorfor er Barr så stille kan man spørre om? Hva om han nå har skjønt at han har en kriminell sak som må etterforskes. Han gjør da som alle advokater og poltifolk gjør. De holder kjeft! Jeg vil vente å se hva som skjer. Jeg tror at Barr koordinerer FBI etterforskningen med John Durhams etterforskning og at han gjør alt han kan for at ikke Demokratene kan stoppe etterforskningen hvis demokratene vinner valget.

Hva ville "bevist" dette for deg? Er det lekkasje av sensurerte FBI dokumenter du trenger? Litt nysgjerrig for er interessert i hva du stiller som beviskrav.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
PgUp skrev (3 minutter siden):

Hva ville "bevist" dette for deg? Er det lekkasje av sensurerte FBI dokumenter du trenger? Litt nysgjerrig for er interessert i hva du stiller som beviskrav.

En gjennomgang av Familien Bidens økonomiske transaksjoner ville være en start. Så kan Hunter Bidens narkotika forbruk og tiltaleunnlatelaser ses nærmere på. Det er mye man kan gjøre. Det som sies om Hunter er at han betaler mye av regningene. Derfor er Joe Biden 'ren' fra et økonomisk synspunkt. Joe Biden har en rolle som patriark, mens Hunter er innkreveren. Se på eiendommene de disponerer. Joe Biden har tjent 15 M $ siden han gikk av. For hva kan man spørre? Det er mye å grave i hvis dokumentene fra banker, IRS og rettsvesnet kan korreleres, men desverre så kommer ingen nær nok. Bortsett fra Barr, og selv han må trå forsiktig.

Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (11 minutter siden):

En gjennomgang av Familien Bidens økonomiske transaksjoner ville være en start. Så kan Hunter Bidens narkotika forbruk og tiltaleunnlatelaser ses nærmere på. Det er mye man kan gjøre. Det som sies om Hunter er at han betaler mye av regningene. Derfor er Joe Biden 'ren' fra et økonomisk synspunkt. Joe Biden har en rolle som patriark, mens Hunter er innkreveren. Se på eiendommene de disponerer. Joe Biden har tjent 15 M $ siden han gikk av. For hva kan man spørre? Det er mye å grave i hvis dokumentene fra banker, IRS og rettsvesnet kan korreleres, men desverre så kommer ingen nær nok. Bortsett fra Barr, og selv han må trå forsiktig.

Aha, du trenger altså Biden familiens økonomiske transaksjoner for å bli overbevist. Er det sannsynlig at noen her på forumet kan skaffe deg disse? Eller tror du kanskje at det er lite poeng å diskutere med en som setter umulige beviskrav? F.eks kan jo jeg påstå at med mindre jeg har full oversikt over Trump familiens beviskrav så er alt Trump gjør korrupt, og hvis ikke du har tilgang til disse transaksjonene det så tar du feil, og alle argumentene du har for Trump blir ugyldige. 

Endret av PgUp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
PgUp skrev (8 minutter siden):

Aha, du trenger altså Biden familiens økonomiske transaksjoner for å bli overbevist. Er det sannsynlig at noen her på forumet kan skaffe deg disse? Eller tror du kanskje at det er lite poeng å diskutere med en som setter umulige beviskrav? F.eks kan jo jeg påstå at med mindre jeg har full oversikt over Trump familiens beviskrav så er alt Trump gjør korrupt, og hvis ikke du har tilgang til disse transaksjonene det så tar du feil. 

Jeg svarer deg på hva du spør om. Jeg vil at de samme reglene, de samme anklagene skal rettes mot familien Biden som mot Trump. Trump er en selger i tillegg til svindler som har handlet med pengevasking i hele sin karriere. Som jeg har sagt i tidligere innlegg så er jeg overbevist om at familien Biden er korrupt. Derfor sier jeg at mine meninger ikke er 100% objektive. Bare gå tilbake og les du. Hvem er mest korrupt er mindre viktig for meg. 

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (12 minutter siden):

Jeg svarer deg på hva du spør om. Jeg vil at de samme reglene, de samme anklagene skal rettes mot familien Biden som mot Trump. Trump er en selger i tillegg til svindler som har handlet med pengevasking i hele sin karriere. Som jeg har sagt i tidligere innlegg så er jeg overbevist om at familien Biden er korrupt. Derfor sier jeg at mine meninger ikke er 100% objektive. Bare gå tilbake og les du. Hvem er mest korrupt er mindre viktig for meg. 

¨Bare lurer litt på hvorfor du spør etter kilder og bevis som er umulig å få tak i :) Ser ikke så mye vits i en diskusjon når man har bestemt seg for lenge siden. Du må gjerne poste meningene dine altså, ingen som hindrer deg i det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (4 timer siden):

13 på dusinet. Noen sier, hun sier etc. En artikkel som ikke sier noe om noenting. Trump blir beskyldt for å ha baktanker da Rudy Guilliani reiste til Ukraina. Sevfølgelig hadde han det. Mannen er ikke dum. Vi har foran oss en haug av dokumenter. Spørsmålet er om de er ekte. Vi har også dokumenter som viser pengeoverføringer, emailer som bryter 'the Rico act' og bilder som viser brudd av narkotika loven. Dette FINNES og kan ikke bortvises på noen måte. Hvorfor er Barr så stille kan man spørre om? Hva om han nå har skjønt at han har en kriminell sak som må etterforskes. Han gjør da som alle advokater og poltifolk gjør. De holder kjeft! Jeg vil vente å se hva som skjer. Jeg tror at Barr koordinerer FBI etterforskningen med John Durhams etterforskning og at han gjør alt han kan for at ikke Demokratene kan stoppe etterforskningen hvis demokratene vinner valget.

NÅR har Bill Barr holdt kjeft om noen etterforskning mot Trump sine fiender / motstandere..?

Han er den første til å fortelle om alt som kunne finnes av fordelaktig materiale for Trump -- selv påbegynte etterforskninger, og vil la være å snakke høylytt når etterforskninger mot Trump sine motstandere når en konklusjon som ikke er fordelaktig for Trump.

https://www.washingtonpost.com/national-security/barrs-internal-reviews-and-re-investigations-feed-resentment-suspicion-inside-justice-dept/2020/02/15/7007695a-5029-11ea-9b5c-eac5b16dafaa_story.html?itid=lk_inline_manual_7

En majortet av dem innledet uten godt grunnlag, på "ordre" fra Trump og på grunn av eller med bruk av russisk misinformasjon -- og ikke fordi de hadde noen grunn til mistanke, bortsett fra propaganda fra høyremedier, konspirasjonsteorier, og russisk "etterretning" som Trump sin stab får tak i.

Altså: Han publiserer åpent innledningen av etterforskninger av Trump sine motstsandere -- og dysser ned frifinnelsen.
https://www.washingtonpost.com/national-security/barr-unmasking-review-no-charges/2020/10/13/0f63fd2e-0d67-11eb-8074-0e943a91bf08_story.html

Han har sågar bedt Durham-etterforskerene om å gi ham dritt han kan publisere, før Durham sin etterforskning er ferdigstilt, for å hjelpe Trump i valgkampinnspurten.

Det har bokstavelig talt vært hans modus operandi i snart 3 år, så å påstå at Barr har integritet er en påstand som trenger kilde -- et bilde av at han har fått hodet sitt operert og fjernet hva enn som gjør ham korrupt, eller noe.

---

Den eneste sammenligningen på personer i Norge jeg kommer på som kan sammenlignes er Erik Jensen, om han faktisk er skyldig -- det har aldri på noe tidspunkt i Norsk politikk siden krigen vært en eneste person som korrupsjonen og den partisane umoralen Bill Barr, Mitch McConnell, Trump eller John Ratcliffe står for, i hverken regjering eller som overhode for noe departement eller leder for noen offentlig sektor.

Quisling er bokstavelig talt den eneste personen i Norges moderne historie som er mulig å sammenligne så mange republikanske menn som støtter Trump eller er ansatt av Trump med, om de skal sammenlignes med noen politiker i Norges moderne historie.

Så grov er korrupsjonen disse fire står for -- at de heller mer mot forræderi enn mot de verste ikke-forræderene vi har hatt i politikken de siste 100 år.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå har dere et valg. Tro at Biden er utsatt for en enorm drittpakke som addreserer Hunter og Joe Bidens årelange korrupsjon, eller høre på mennesker og media som lister opp den ene kilden etter den andre. Eksemplene listes opp av The Hill's Saagar Enjeti (som er konservativ) hvor løgnene til Joe Biden holdes frem. Exempel er når Joe Biden sier at etterrettnings rapporter som beskriver Hunters innkrevings virksomhet som 'discredited'. Hør selv;

Joe Biden er en skamløs kriminell løgner. Ikke bare i denne sammenhengen, men når han blir konfrontert med alle sine avgjørelser og stemme historikk. I partivalgkampen løy han om sin støtte for George W og Irak krigen. Han sa at han var imot den. Han sa også at det var implementeringen i de enkelte statene som var skyld i arrestestasjonene som startet på 90 tallet, ikke ham. Og slik holder det på. Når han blir konfrontert med at antall Mexicanere som ble deportert av Obama/Biden er mange ganger større enn Trumps, og at burene barna holdes i ble bygget av ham sier han at det er en løgn. Dere nekter (mange av dere) å se hva som utfolder seg foran øynene deres. All kritikk av Biden avfeies med at det er løgn selv om bevisene og historikken sier det motsatte.

Endret av Oddvardm
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (På 22.10.2020 den 23.16):

Quisling er bokstavelig talt den eneste personen i Norges moderne historie som er mulig å sammenligne så mange republikanske menn som støtter Trump eller er ansatt av Trump med, om de skal sammenlignes med noen politiker i Norges moderne historie.

Hør på deg selv Red.

Red Frostraven skrev (På 22.10.2020 den 23.16):

Så grov er korrupsjonen disse fire står for -- at de heller mer mot forræderi enn mot de verste ikke-forræderene vi har hatt i politikken de siste 100 år.

Quisling og forrædere og alt annet som du mener du kan si om Trump , mens all kritikk av Biden kommer fra Russland. Det er vel bildet i et nøtteskall.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

...det er bokstavelig talt ikke meg -- men FBI og CIA som sier det.

https://www.forbes.com/sites/joewalsh/2020/09/17/fbi-director-warns-about-russian-effort-to-denigrate-biden/

https://www.nytimes.com/2020/09/22/us/politics/cia-russian-election-interference.html

...

Og deres støttespillere; Trump og korrupte pro-russsere i Ukraina.

...

Det finnes legitim kritikk mot Biden -- men i og med at alternativet er en mann som lar datteren på ~11 være med på fester med Epstein, går inn i skiftegarderobene på missekonkurranser med mindreårige -- vel vitende om at det er jenter som bytter klær der, stjeler fra veldedighet, stjeler lønnen til arbeidere, bruker ulovlige immigranter i byggeprosjektene sine vel vitende om deres status, lar være å betale folk som ikke har skriftlige krav mot ham som person -- selv om de bokstavelig talt har arbeidet for å fremme hans politiske agenda, lager et universitet som ikke driver med skole, svindler på skatten ulovlig, får advokatene sine til å true ofre for hans kriminelle handlinger -- registrert over 500 ganger, lyger om absolutt alt med over 20 000 feilaktige, misvisende og løgner de første 4 årene som president, evner ikke å følge en instruksjonsbok i tilfelle pandemi, nekter å ta ansvar for å ha drept hva som skulle vært rundt 25 000 mennesker de første 2 årene med en middels god respons, spiser gjennomstekt biff med ketchup, gir Nord-Korea fripass til å drive utvikling av flere atomvåpen og langdistanseraketter og legitimerer en ond diktator, legitimerer flere onde diktatorer, arbeider for å lette sanksjonene til landets største nåværende fiende -- som også bidrar til å hjelpe hans valgkampanje og støtter høyreekstremisme i USA med store pengesummer, betaler mer skatt til Kina enn til USA og har ukjente finanser og finansielle interesser i Kina, forstår ikke hva tariffer betyr, har jukset og lyger om utdannelsen sin -- bevist gjennom at han aldri på noe tidspunkt i sitt voksne liv har brukt ett eneste faguttrykk innen økonomi etter å ha tatt en bachelor og gjennom intervjuer med hans nærmeste familie, truer allierte som er i krig med Russland med å holde tilbake våpen og penger Senatet har garantert frem til de produserer falske beviser mot hans politiske motstandere, gikk ut av Paris-avtalen fordi Obama skrev under på den, gikk ut av NAFTA fordi Bill Clinton skrev under på den, gikk ut av Iran-avtalen fordi Obama skrev under på den -- med det resultat at han sørget for at Iran fikk fripass og en god begrunnelse til å utvikle atomvåpen, ga Russland innflytelse i midtøsten og fripass til å drepe amerikanske soldater via proxy, kan ikke plassere Frankrike, Kina eller Tyskland på et  umerket kart, lyger om VÆRET og stormer og tror han bare kan bruke en tusj på en plansje han har skrevet ut på nettet for å overbevise folk...

...han hører ikke på egen etterretning, lar seg ikke oppdatere på tema angående rikets sikkerhet, krever å bli behandlet som et barn for å få inn informasjon, nekter å ta til seg informasjon han ikke liker, stoppet å ta i mot daglige sikkerhetsbriefinger, jobber mindre enn 4 timer dagen -- men kaller også det å se på TV for å jobbe, er mer på golfbanen enn han bruker tid på å jobbe, tror det å snakke med folk i telefonen for å oppnå personlige tjenester er å jobbe, bruker fremdeles sine advokater til å true motstandere og bedrive korrupsjon...

...han er dum som en stein, kunnskapsløs og inkompetent -- bare hjulpet av frekkhetens nådegave, som han bruker til å svindle og lyge til folk som er lettlurte nok til å tro på ham mer enn en gang -- og har ikke på noe tidspunkt gitt noen inntrykk av noe annet gjennom sitt arbeid -- men beviser at selv en mindre begavet mann med utviklingshemming og nasissisme eller sosiopati er mer enn god nok til å lede det republikanske partiet, for deres velgere, og deres øvrige politikere i kongressen...

Det er selvsagt kilder.

...men det verste..?


Det absolutt verste..?

Det er at så få mennesker faktisk har fått dette med seg.
De behandler ham som om han var keiseren uten klær.
Bortsett fra at han har dårlig kroppsmaling, og er naken hele tiden.

Jeg tippe det handler om at folk, spesielt konservative i vesten i dag, bare underkaster se ledere ute å stille spørsmål eller forsøke å vurdere deres kompetanse.

---

Det får meg til å miste troen på menneskeheten at folk helt oppriktig sammenligner dette togvraket med Biden eller noen andre demokratiske kandidater som lever i dag og evner å mene at Trump KAN være en bedre kandidat.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Det viser seg i alle fall at Biden-syndikatet er kreative.

Image

"Lån" som kan fornyes til evig tid fra Kina. God deal!

Det hadde tatt seg ut det viste seg at Erna Solberg har "lånt" 100 millioner rentefritt av Putin. Jeg tipper de samme som forsvarer dette ville hatt en litt annen tone...

Dette betyr vel i praksis at Kina eier "Biden Crime Family". Hvis de plutselig bestemmer seg for å tilbakekalle lånene har syndikatet et stort problem, siden Kina har papirer med signaturer. Nå ble det et stort problem uansett siden noen har fått tak i skittentøyet deres, men media stiller opp sammen med Twitter, Facebook og Google for å støtte Biden og CCP.

Så lenge Biden stiller opp når det trengs en tjeneste vil det neppe være noe problem å "fornye de rentefrie lånene"

Image

Det har kommet frem slike "lån" tidligere.

https://www.lawenforcementtoday.com/biden-family-allegedly-received-5-million-forgivable-loan-from-chinese/

Quote

SinoHawk Holdings CEO Tony Bobulinski received the original email which showed a top official of CEFC Energy out of China, a company that is now bankrupt, offered to wire $10 million dollars into an account to start operations.  $5 million of those funds were to be used as a non-secured forgivable loan allegedly to the Biden family. 

https://www.breitbart.com/politics/2020/10/22/biden-whistleblower-emails-chinese-energy-company-gave-5-million-non-secured-forgivable-loan-biden-family/

Image

Image

 

Hoi, ikke småpenger disse kjeltringene har beriket seg med....

Image

 

 

VELDIG gode "lånevilkår" Biden-familien har fått i alle fall 😂 Jeg skulle gjerne "lånt" 100 millioner rentefritt og delvis som gave fra CCP eller Putin. Veldig fin måte å komme seg unna skattemyndighetene på også.

Da er det bare å vente på at "nøytrale" MSM plukker opp saken. Dette er jo forsidestoff.

 

Edit: Xin Wang:

http://www.bhrpe.com/show.php?catid=35&id=146

image.png.f7bd9f10790316016f223a2389ba6e1e.png

Datter av Wang Qishan, visepresident i CCP (?).

Endret av pappkake
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (4 timer siden):

Det får meg til å miste troen på menneskeheten at folk helt oppriktig sammenligner dette togvraket med Biden eller noen andre demokratiske kandidater som lever i dag og evner å mene at Trump KAN være en bedre kandidat.

Enig i nesten alt du sier. Jeg er ingen Trump fan.

 

pappkake skrev (1 time siden):

Hoi, ikke småpenger disse kjeltringene har beriket seg med....

Der er noe av essensen av min kritikk av Biden.

Det er tydelig at det verserer to leirer. En leir som demoniserer Trump og en som demoniserer Biden. Jeg har sagt hvor jeg står i saken. Kjeltringer begge to. USA er styrt av kriminelle.

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Oddvardm said:

Der er noe av essensen av min kritikk av Biden.

Det er tydelig at det verserer to leirer. En leir som demoniserer Trump og en som demoniserer Biden. Jeg har sagt hvor jeg står i saken. Kjeltringer begge to. USA er styrt av kriminelle.

Man blir ikke rik av å drive veldedighet, så jeg har ingen problemer med å tro at Trump har noen småshady deals her og der, men jeg har ikke sett noe som ligner på korrupsjonen til Biden enda. De har etterforsket i hytt og kanon og tatt folk rundt for å lure seg unna skatt og slikt, men her snakker vi regelrett korrupsjon...

Problemet er at den ene leiren (den som hvitvasker Biden og demoniserer Trump, samme hva) inkluderer hele norsk (og det meste av vestlig) media.

Det er et kjempeproblem at media ikke gjør jobben sin og driver med politikk. Det er vel knapt en eneste journalist som ikke lider av TDR. Det er greit nok at vi har en majoritet av fornektere her, men media skal tross alt formidle hva som skjer, og ikke bare journalistene sine vrangforestillinger...

Og som tråden egentlig handler om; Google, Twitter og alle de store venstrevridde konsernene som ga ansatte fri for å sørge etter at Trump vant i 2016 er også med på konspirasjonen.

Edit:

Jeg kan legge ved et annet åpenbart eksempel på bias og sensur....

image.png.ac1f91cd8891bbefdb07551bad0cbc7f.png

image.png.65ac41842f50ec5d2abdf7a0786d7ce0.png

 

Jeg vet ikke om jeg tror på at de som påstår at media, Google, Twitter etc. er nøytrale faktisk tror på løgnene sine, men det er uansett viktig å avsløre dem.

Endret av pappkake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...