Gå til innhold

Er du forumets råeste daytrader? Diskusjon-ligaen: AksjeNM


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-404071

Trump er syk og markedet svinger.

Har du en indre Gordon Gekko i deg? Klarer du å slå resten av forumet på aksjehandel? Nå får du sjansen til å bevise det.

Hva er Aksje-NM?

E24 kjører hvert år en aksjeliga hvor man får 100 000 fiktive kroner å handle for. Årets runde begynte i dag, og varer ut oktober.

Slik blir du med:

  • Gå til AksjeNM på E24 og meld deg på
  • Scroll ned til "Grupper"
  • Klikk på "Bli med i gruppe"
  • Lim inn følgende kode: piGE7aa04SiyXJucT

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-404071
Merko skrev (29 minutter siden):

Så lenge jeg havner på top#3 i gruppa så er jeg fornøyd. :D så langt er jeg innafor!

Edit: Skal vi gi oss mens leken er god?

image.png.ad9feddfeea3c729656215166586faa9.png

Kan se ut som at du vinner dagen. :( 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071
Bryst skrev (18 minutter siden):

Det er faktisk ingen kunnskap man trenger for å vinne Aksje-NM utover å vite hvilke aksjer som er har størst risiko. Deretter må ha utrolig mye flaks slik at man vinner...

Det kan så være, men gøy er det likevel. :) 

Lenke til kommentar
Bryst skrev (20 minutter siden):

Det er faktisk ingen kunnskap man trenger for å vinne Aksje-NM utover å vite hvilke aksjer som er har størst risiko. Deretter må ha utrolig mye flaks slik at man vinner...

Hehe, helt riktig. Her gjelder kun én ting: kjøp de mest risikable aksjene som potensielt kan føre deg til topps (eller like sannsynlig: til bunns). Kommer ingen vei med fornuftig investering. 

Lenke til kommentar
knipsolini skrev (8 minutter siden):

Hehe, helt riktig. Her gjelder kun én ting: kjøp de mest risikable aksjene som potensielt kan føre deg til topps (eller like sannsynlig: til bunns). Kommer ingen vei med fornuftig investering. 

Det er lett å kjøpe risikable aksjer når det ikke er dine penger, så synes dette er en utmerket mulighet til å prøve meg på wallstreetbets-strategien.

CALL NAS!

party hard GIF by Originals

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071
Merko skrev (På 10.10.2020 den 21.49):

Nå må du våkne opp fra drømmen 😁

Kunne jo hatt sonnet banner i toppen av forumet for noen timer om denne tråden. Men kanskje litt langt ute i spillet.. 

Etter én uke leder vår ærverdige @Merko, med 7.29% prosent avkastning hele spillet. På bunn finner vi "Simen", som har mistet 27 000 kroner - heldigvis av den fiktive typen. 👀

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071
bshagen skrev (2 minutter siden):

Jeg blir med, om det ikke er for sent :)

Det er bare å melde seg inn i gruppen som anvist ovenfor. Du starter dog fra start, men de fleste av oss er kanskje ikke så vanskelige å slå. 🤠

Lenke til kommentar
Øystein skrev (19 timer siden):

Etter én uke leder vår ærverdige @Merko, med 7.29% prosent avkastning hele spillet. På bunn finner vi "Simen", som har mistet 27 000 kroner - heldigvis av den fiktive typen. 👀

What?

Jeg var da aldri 27k i minus? :p Lå vel rundt 8% avkastning på første perioden.

Finnes det en måte å kunne se tilbake til forrige periode, eller kun totalen fra hele spillet? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...