Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Skrevet
kremt skrev (Akkurat nå):

Mange som selger noe som ikke finnes, da hjelper det ikke at prisen er lavere.

Eller så er det en strategi på at de har det men ikke vil selge, satser på at de fleste avbestiller for så å legge det ut til en høyere pris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TheMagicToiletbrush skrev (1 minutt siden):

Alle er ikke proshop 😛

Proshop har levert jevnt og trutt de, siden jeg bestillte de første kortene i februar, mangler bare en Amd 5950X, ett 3080 Suprim og ett annet 3070 kort derfra.

• Liker 1
Skrevet
Dragonlove skrev (Akkurat nå):

Proshop har levert jevnt og trutt de, siden jeg bestillte de første kortene i februar, mangler bare en Amd 5950X, ett 3080 Suprim og ett annet 3070 kort derfra.

mine 3080 og 3090 har blitt utsatt og utsatt, Bestilte da det var mange kort igjen på lager etter jeg avbestilte.

Skrevet
TheMagicToiletbrush skrev (Akkurat nå):

mine 3080 og 3090 har blitt utsatt og utsatt, Bestilte da det var mange kort igjen på lager etter jeg avbestilte.

3080 har de vel så og si sluttet å lage nesten, 3090 er det en mulighet å få tak i.

Skrevet
TheMagicToiletbrush skrev (1 minutt siden):

Får vel bare flame elkjøp litt via chatten dems!

Ja det har jeg gitt opp, er jo helt ubrukelig hele chatten, virker som om de har tatt noen tilfeldige fra gata og bare satt dem der.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Pc Lynet skrev (6 minutter siden):

PNY 3090 fra Elkjip skulle komme nå i april, men utsatt til juli. 

Merket det, må få noe info om det. skal ringe elkjøp! 😛

Men jeg ville helst hatt et EVGA FTW Ultra 3070-3090 kort i pcen for estetiske grunner da, men 19,5k for et hvilket som helst 3090 er en bra pris i disse dager.

Endret av TheMagicToiletbrush
legge til noe
Skrevet
TheMagicToiletbrush skrev (4 minutter siden):

Merket det, må få noe info om det. skal ringe elkjøp! 😛

Tviler på at det hjelper. Får det nok i juli. 

Skrevet

Har noen fått et RTX 3080 TUF GAMING fra Komplett siste måneden?  Hva er isåfall ordrenummer? (ser ut til å sorteres på dette). Jeg venter (og venter) på 378991xx   (obs, ikke OC).

Skrevet
ps5 skrev (12 minutter siden):

Har noen fått et RTX 3080 TUF GAMING fra Komplett siste måneden?  Hva er isåfall ordrenummer? (ser ut til å sorteres på dette). Jeg venter (og venter) på 378991xx   (obs, ikke OC).

Ordre 378987xx

Med 3.juni som fantasi dato 😛

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Pc Lynet said:

PNY 3090 fra Elkjip skulle komme nå i april, men utsatt til juli. 

Du kan i hvert fall glede deg, har hatt UPRISING versjonen siden november og er storfornøyd! :)

• Liker 1
Skrevet
ps5 skrev (13 minutter siden):

siste jeg fikk med meg her, så ble ordrer med klokkeslett 15:15'ish levert. det er kanskje 1,5-2mnd sida

Skrevet
Just now, muuha said:

siste jeg fikk med meg her, så ble ordrer med klokkeslett 15:15'ish levert. det er kanskje 1,5-2mnd sida

Klokkeslett betyr dessverre ingenting, min er bekreftet 1509. 

Skrevet (endret)
muuha skrev (3 minutter siden):

Klokkeslett er null verdt visstnok, min bestilling er registrert 1505 🥳

Endret av Mala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...