Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fendel_ skrev (5 minutter siden):

Alt blir bedre med risers!
Hvor kjøpte du?
Ikke bruk de sata->6pin overgangene, brannfarlige!

En selger fra Kina, bestillte den 26 februar så har ike gått kjapt, jeg er litt bortskjemt med kjappe leveringer fra Kina, tror heller ikke det er selgers feil, er vel heller omstendighetene desverre, angrer bare på at jeg ikke bestillte flere, for har nu en rig på 6 3060TI/3070 kort og ett HK på vei med mulighet for 4 3060 kort.

Endret av Dragonlove
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (3 minutter siden):

En selger fra Kina, bestillte den 26 februar så har ike gått kjapt, jeg er litt bortskjemt med kjappe leveringer fra Kina, tror heller ikke det er selgers feil, er vel heller omstendighetene desverre, angrer bare på at jeg ikke bestillte flere, for har nu en rig på 6 3060TI/3070 kort og ett HK på vei med mulighet for 4 3060 kort.

De har på finn hvis du trenger fort, versjon 009S:
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=205904219
 

Lenke til kommentar
fendel_ skrev (3 minutter siden):

De har på finn hvis du trenger fort, versjon 009S:

 

Ja, jeg vet, men har så jeg klarer meg for øyeblikket.

Edit..

Nå vet jeg ikke om det er du som selger, men jeg tror det er litt uheldig at du legger ut link til slike anonnser på Finn.

Endret av Dragonlove
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW
6 minutes ago, Dragonlove said:

Ja, jeg vet, men har så jeg klarer meg for øyeblikket.

Edit..

Nå vet jeg ikke om det er du som selger, men jeg tror det er litt uheldig at du legger ut link til slike anonnser på Finn.

Uheldig? Hvis du har skjermkort og rigg klar tjener du inn prisen av en Riser på meget kort tid. Jeg hadde 4x 3060 Ti og 2x 3070 liggende, venter enda på Risers fra Kina som jeg bestilte 24 feb. Kjøpte 6 risere på finn. Disse kortene tjener inn 6 risere kjøpt på finn på 2 dager.

Endret av Slettet-grkpmGQW
Lenke til kommentar
justus skrev (Akkurat nå):

Uheldig? Hvis du har skjermkort og rigg klar tjener du inn prisen av en Riser på meget kort tid. Jeg hadde 4x 3060 Ti og 2x 3070 liggende, venter enda på Risers fra Kina som jeg bestilte 24 feb. Disse kortene tjener inn 6 risere kjøpt på finn på 2 dager.

Ja risere og mer til er allerede inntjent.

Lenke til kommentar
KjellV skrev (1 minutt siden):

Tror han fant den dyreste som var mulig å finne på finn :grin:

Iwill har risere til 135,- så ville heller bestilt der enn dyrere risere om privatkjøp på finn. De er tilgjengelige for under hundrelappen om man foretar et søk selv.

Ja, fant noen til 80,- som ikke er så værst, har 20 stk til 65,- i kurven hos Aliexpress nu.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...