TheKims 4259 Report post Posted February 24 idleman_2 skrev (2 minutter siden): Introduksjons salg på proshop et 3060 12GB kort selges for 3700 kroner 230 stk av denne.... er dere helt sikre på at 230 skjermkort ikke er forbehaoldt norge men sa/skrev at danmark sverige finland tyskland og norge skal sloss om disse 230 skjermkortene ? Står at det er 230stk visst man går på Proshop.dk også. Da er det vel 230 fordelt på hele norden regner jeg med 1 Quote Share this post Link to post
kremt 6730 Report post Posted February 24 Latterlig greier, som at en mus pisser i havet dette her. 1 Quote Share this post Link to post
idleman_2 143 Report post Posted February 24 står 230 stk i tyskland og østerike og.... 1 Quote Share this post Link to post
Ephrus 75 Report post Posted February 24 idleman_2 skrev (1 minutt siden): står 230 stk i tyskland og østerike og.... Så ~300 stk totalt til 3700... tipper sansynligheten er verre enn å finne nålen i høystaken 3 Quote Share this post Link to post
idleman_2 143 Report post Posted February 24 jeg gidder iallefall ikke å bruke tid på noe som trolig er dødfødt... 2 Quote Share this post Link to post
RTXpensive 49 Report post Posted February 24 Ephrus skrev (2 minutter siden): Så ~300 stk totalt til 3700... tipper sansynligheten er verre enn å finne nålen i høystaken Blir vel en del kort fra andre varehus også ila dagen? Quote Share this post Link to post
TheKims 4259 Report post Posted February 24 (edited) Gjelder status også hele norden da? Visst det er tilfelle så er det vel bare å glemme hele Proshop. Edited February 24 by TheKims 1 Quote Share this post Link to post
BadCat 5644 Report post Posted February 24 Lei inn medlemmene i det lokale idrettslaget til å kjøpe kort til deg. Gi idrettslaget 500 kr for hvert kort som blir kjøpt. Win-Win. Quote Share this post Link to post
BadCat 5644 Report post Posted February 24 Det er vel ikke bare norden, de selger i mange land M 8 minutes ago, TheKims said: Gjelder status også hele norden da? Visst det er tilfelle så er det vel bare å glemme hele Proshop. Ikke glem Tyskland, Østerrike og Polen. 1 Quote Share this post Link to post
idleman_2 143 Report post Posted February 24 et idretts lag mot kanskje 30.000+ kjøpere + bots ? 1 Quote Share this post Link to post
RTXpensive 49 Report post Posted February 24 idleman_2 skrev (1 minutt siden): et idretts lag mot kanskje 30.000+ kjøpere + bots ? Det ser lyst ut Quote Share this post Link to post
BadCat 5644 Report post Posted February 24 Bedre enn å bare kjøpe alene. Quote Share this post Link to post
idleman_2 143 Report post Posted February 24 Hva med å kjøre igang et botnett for å tryne serverne i de andre landene sånn at bare norge får handlet.... Quote Share this post Link to post
TheKims 4259 Report post Posted February 24 idleman_2 skrev (3 minutter siden): Hva med å kjøre igang et botnett for å tryne serverne i de andre landene sånn at bare norge får handlet.... Det blir vel å tryne uansett om man Ddoser eller ikke 😛 Quote Share this post Link to post
Ephrus 75 Report post Posted February 24 RTXpensive skrev (26 minutter siden): Blir vel en del kort fra andre varehus også ila dagen? ... ikke til 3700 kr. Quote Share this post Link to post
YeahRight2 19 Report post Posted February 25 Prisene hos Proshop har gått opp i løpet av natten. Skal bli interessant å se hva prisen er i det en trykker Kjøp Quote Share this post Link to post
kremt 6730 Report post Posted February 25 Dere som kjøper 3060, hva skal dere med kortet? Det suger jo på eth, skal dere mine shitcoins? Eller bare game? Quote Share this post Link to post
BadCat 5644 Report post Posted February 25 Vil tro at det først og fremst er folk som er dårlig i matematikk som kjøper kortet. Det er så vidt kortet kan svare seg til spill for 3700 kr. Til "ordinær" pris er det et fryktelig dårlig kjøp på alle måter. Quote Share this post Link to post
YeahRight2 19 Report post Posted February 25 Rimeligere med et 3060 til 3080 kommer i posten enn å kjøpe et 3080 på finn. Så heller selger 3060 når det skjer en gang. I hvert fall min strategi. 1 Quote Share this post Link to post
YeahRight2 19 Report post Posted February 25 41 minutes ago, kremt said: Dere som kjøper 3060, hva skal dere med kortet? Det suger jo på eth, skal dere mine shitcoins? Eller bare game? Game for min del 3 Quote Share this post Link to post