Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

chulo skrev (Akkurat nå):

Skjønner, håper ikke jeg spammer tråden her nå (og dette første gang jeg har bestemt meg for å skrive her), men har du noe formening om hva NON gjør når de får ordre de ikke kan etterkomme? Har jeg en reservasjon nå? 

Ja Netonnet vil levere men det kan ta lang tid. Du kan også være heldig å få 10.03. Du må nesten bare vente å se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, chulo said:

Skjønner, håper ikke jeg spammer tråden her nå (og dette første gang jeg har bestemt meg for å skrive her), men har du noe formening om hva NON gjør når de får ordre de ikke kan etterkomme? Har jeg en reservasjon nå? 

Det samme skjedde med meg sist de la ut 3060TI TUF, da gikk det 2-3 uker også fikk jeg tilsendt kort. Så du kan være heldig.

Endret av TER
  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Pc Lynet said:

Ja Netonnet vil levere men det kan ta lang tid. Du kan også være heldig å få 10.03. Du må nesten bare vente å se.

Krysser fingrene. For øvrig må jeg takke deg spesielt som gjorde at jeg kunne bestille et MSI 3070 Trio X for to uker tilbake tror jeg det var 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Cardinal skrev (13 minutter siden):

MSI Suprim 3090 tilbake med forventet 9 mars: (mulig de fikk en avbestilling eller noe slikt med tanke de nettopp hadde dem for salg, var utilgjengelig tidligere i dag)

https://www.proshop.no/Grafikkort/MSI-GeForce-RTX-3090-SUPRIM-X-24GB-GDDR6X-RAM-Grafikkort/2885271

Jeg avbestilte, når jeg fikk inn bestilling på Strix hos NetOnNet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
bmwm skrev (11 minutter siden):

Noen andre som fikk mail fra netonnet at de ikke kan levere 3070 gaming x trio?

Har bestilt en del kort derifra med bekreftet dato som de ikke kan levere.

Fikk mail i dag fra netonnet om fortsatt ubekreftet leveringsdato på et rog strix 3070 bestilt for en drøy uke siden, men ikke at orderen var kansellert (betalte 8600kr).

Samme kort fra proshop bestilt ca samme tid ser ut til å være på vei ila. denne uka, men synes 9100kr er blodpris når det faktisk skal brukes til å spille med ..

Lenke til kommentar

Kom en del mailer fra dustin

image.thumb.png.fd6550e125e82318efb510e336457b81.png

Quote

Det er for tiden stor etterspørsel etter grafikkort i hele verden, som kombinert med lav tilgjengelighet gjør leveransesituasjonen usikker. Det fører til at vi per i dag dessverre ikke har informasjon om forventet leveringsdato på din ordre. Dette gjelder alle skjermkort lansert høsten 2020. Vi jobber med distributører / produsenter for å få oppdatert informasjon, og så snart ny informasjon er tilgjengelig vil vi oppdatere deg på e-posten som er registrert på din konto hos Dustin.

Du finner alltid siste informasjon om din bestilling på Min Konto under ordrehistorikk.

Vi anbefaler at du beholder din bestilling. Grafikkort sendes forløpende vi får de inn til lager, og blir prioritert i rekkefølgen de er bestilt. Kundeservice har ingen oversikt hvilken plass din ordre har i køen.

Dersom du ønsker å gjøre endringer på din ordre kan du svare på denne e-posten.


Vi beklager for lang ventetid og håper på forståelse for situasjonen.

Ha en fin dag.

Med vennlig hilsen – Dustin

 

Endret av MariusJS
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...