Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
59 minutes ago, Pc Lynet said:

Edit: Damn jeg tok visst feil. Var mange 3090 kort til under innkjøpspris i november.

Ja, men det kommer jo mer inn litt etter litt i forskjellige nettbutikker. Kan ikke se for meg at det er verdt bryet å i det hele tatt prøve å scalpe uansett, men det er bare meg.

44 minutes ago, Theo343 said:

Nå gåre alvorlig fort nedover med 3090 korta på Komplett, bare 4 igjen 😮

Kun 3 igjen nå. :p

Endret av TemporalFracture
  • Liker 1
Lenke til kommentar
35 minutes ago, Pc Lynet said:

Det virker som om det fleste scalpere selger sitt ventekort. Er heldigvis ikke PS5 tilstander med scripts og annen faenskap.

Det var heftig rift om mitt 3 måneder gamle brukte kort i går hvertfall. Revet ut av hylla til på under 1 time med flere hundre som sendte melding. Kunne tjent helt rått på det men satt en grei "utkjøpspris" og fikk den etter 40min midt på en arbeidsdag.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Quakecry said:

Hvilke tilbud fikk du?

Jeg fikk ca. 219 bud med 100,- økning (mange kom jo da med samme bud selvsagt) på under en halvtime, fra satt utsalgspris og jeg ble etter hvert lei det og satt en "kjøp nå pris" som var ganske mye over det jeg prøvde å selge for til forumbrukere (hvor alle her sa nei). Nøyaktig pris er en ting mellom meg og kjøper men han ville ha og sendte melding "Gir deg xx.xxx kommer å henter kl..." og hentet midt på dagen. Raskeste og ryddigste salget jeg noen gang har hatt.

Hadde egentlig tenkt til å la kortet ligge ute i 24 timer men det ville bare blitt balluba.

Endret av Theo343
  • Liker 5
Lenke til kommentar
1 minute ago, Theo343 said:

Jeg fikk ca. 219 bud med 100,- økning (mange kom jo da med samme bud selvsagt) fra satt utsalgspris og jeg ble etter hvert lei det og satt en "kjøp nå pris" som var ganske mye over det jeg prøvde å selge for til forumbrukere (hvor alle her sa nei). Nøyaktig pris er en ting mellom meg og kjøper men han ville ha og hentet midt på dagen.

Goodie! 

Ikke f om jeg kommer til å kansellere 3080 strix jeg er først i køen på 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Mumriken said:

Goodie! 

Ikke f om jeg kommer til å kansellere 3080 strix jeg er først i køen på 🤣

Der kan du tjene fett om du orker og vil 😛

Tror noe som hjalp salget mitt er at det er en enorm mengde folk som vil ha kort før CP2077 launch 10. desember. Var litt derfor jeg valgte å legge ut nå. Mange som ikke har fått PS5 eller XsX som da også ser 3080+ som en "saviour". Bedre å betale god pris for 3080 enn PS5 på finn tenker jeg.

Det bare raste inn bud lenge etter jeg hadde skrevet "Kjøp nå pris er utløst - stenger annonsen så fort kortet er hentet" i annonsen og flere timer etterpå. Fikk noen ganske obskøne pristilbud før jeg fikk stengt annonsen. Helt klart at folk har penger nå som de ike har brukt titalls høvdinger på ferier ja 😮

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Theo343 said:

Jeg fikk ca. 219 bud med 100,- økning (mange kom jo da med samme bud selvsagt) på under en halvtime, fra satt utsalgspris og jeg ble etter hvert lei det og satt en "kjøp nå pris" som var ganske mye over det jeg prøvde å selge for til forumbrukere (hvor alle her sa nei). Nøyaktig pris er en ting mellom meg og kjøper men han ville ha og sendte melding "Gir deg xx.xxx kommer å henter kl..." og hentet midt på dagen. Raskeste og ryddigste salget jeg noen gang har hatt.

Hadde egentlig tenkt til å la kortet ligge ute i 24 timer men det ville bare blitt balluba.

Nice. Folk er tydeligvis desperate. Nesten som det frister å legge ut eget kort, men da hadde jo jeg vært uten skjermkort 😛 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (41 minutter siden):

Det var heftig rift om mitt 3 måneder gamle brukte kort i går hvertfall. Revet ut av hylla til på under 1 time med flere hundre som sendte melding. Kunne tjent helt rått på det men satt en grei "utkjøpspris" og fikk den etter 40min midt på en arbeidsdag.

Hvilket kort hadde du?

Lenke til kommentar

Da ville jeg hatt nesten 5000 i fortjeneste om jeg velger å selge det når jeg får tak i det, det er helt vilt hvor mye man kan få igjen på å spekulere i hardware og konsoller for tiden, med så store summer som man kan tjene på videresalg så er det ikke rart at så mange hiver seg på bølgen med autoskript og boter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...