Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
27 minutes ago, Jester said:

Hva er det seneste det har vært lagt ut før? Har refreshet siden 12 idag så hadde vært kjipt om de forsvinner når jeg ser vekk 😄

Tror ikke det blir lagt ut noe ikveld, om siden enda har kort på linken synlig imorgen tidlig, så ville jeg følgt med mellom 10-14 tiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
19 hours ago, Harald Strand said:

Skjedde med meg og! Forstår ikke hva som skjer med komplett om dagen. Kundeservice er jo og helt håpløs..

Kundeservise har mye mas nå,  de kan ikke trylle. Får de ikke nok kort inn så må du/dere vente. Mase på kundeservise kan ikke gi deg ett kort. Men jeg fikk retur lapp i dag, så det funker. 3090 i retur.

Lenke til kommentar

Var tabbe å legge ut 3080 kortet til salgs og tenke jeg skulle få jobbet samtidig. Sjelden har jeg opplevd et så enormt ras av interesse. På under en time hadde jeg oppnådd det samme som vanligvis tar dagesvis om ikke uke+. 😮

Markedet for 3080 er definitivt ikke i nærheten av mettet ennå.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som har hørt fra Komplett når man kan begynne å bestille 3080 fra dem igjen? Er det å vente helt til slutten av januar eventuelt? 

Bryr meg ikke så mye om jeg må vente, men fint å sitte i køen.. Jeg hadde anledning til det i grunnen tidligere, men satt på gjerde om jeg skulle kjøpe eller ikke, har dog bestemt meg for at det blir kjøp når det blir tilgjengelig. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Jester skrev (8 minutter siden):

og der kom Zotac 3080 også

Hvor? Antar om du snakker om komplett at det er de som sitter i kø som får det, så vi får ikke bestilt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...