Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4 minutes ago, Theo343 said:

Er det fortsatt avgift på VIPPS om man overfører/betaler mer enn 5000,-?

Skal man overføre mere enn 5000kr til en privatperson, f.eks 7500kr, så kan man overføre først 5000, deretter 2500. Da slipper man avgift.

Har du solgt skjermkort til Noreng nå? :p

Endret av Nizzen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Nizzen said:

Skal man overføre mere enn 5000kr til en privatperson, f.eks 7500kr, så kan man overføre først 5000, deretter 2500. Da slipper man avgift.

Har du solgt skjermkort til Noreng nå? :p

Haha ikke langt unna men fikk så bra pris for en komponent bakveien her at jeg bare måtte selge. Orker ikke dette budgreiene i en evighet så gikk for en utløserpris.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
31 minutes ago, MrMarbles said:

Aorus Xtreme er det beste og raskeste. Tar mest strøm (450W med siste Gigabyte BIOS) og har 3xPCIe tilkoblinger. 

Aorus Xtreme er de beste av de 3, men Strix er fortsatt bedre :p Man får også vannblokk til Strix, noe som gjør det ENDA bedre :D

Jeg har faktisk 3 stk strix vannblokker: EK, Bykski og Alphacool. Nå er EK og Alphacool i bruk.

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nizzen skrev (14 minutter siden):

Aorus Xtreme er de beste av de 3, men Strix er fortsatt bedre :p Man får også vannblokk til Strix, noe som gjør det ENDA bedre :D

Jeg har faktisk 3 stk strix vannblokker: EK, Bykski og Alphacool. Nå er EK og Alphacool i bruk.

Har fortsatt en Strix OC i bestilling selv :D Så får se om det noen gang dukker opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...