AfterGlow Skrevet 18. september 2020 Skrevet 18. september 2020 Flere klipp fra det neste innslaget i serien. Den nye Resident Evil Village-traileren byr på både grøss og mystikk
MultiGamerClub Skrevet 18. september 2020 Skrevet 18. september 2020 (endret) Hater skumle* spill, men dette er noe jeg skal hive meg over får så å "død" av en jumpscare. Endret 18. september 2020 av MultiGamerClub Klarte å skrive gamle spill istedenfor skumle, montro hvorfor.
Kentucky Skrevet 18. september 2020 Skrevet 18. september 2020 Uff, det så litt barnselig kjedelig ut.
Medlem-544648 Skrevet 18. september 2020 Skrevet 18. september 2020 MultiGamerClub skrev (4 timer siden): Hater skumle* spill, men dette er noe jeg skal hive meg over får så å "død" av en jumpscare. Resident evil Biohazard var helt fantastisk, jeg pleier sjelden å bli skremt hverken av film eller spill i biohazard så fikk jeg virkelig kjenne på skrekken. Måtte legge fra meg håndkontrollen flere ganger Hvis dette blir noe i samme gate så gleder jeg meg enormt. 1
Medlem-544648 Skrevet 18. september 2020 Skrevet 18. september 2020 Kentucky skrev (2 timer siden): Uff, det så litt barnselig kjedelig ut. Se en omfattende demonstrasjon av Ghost of Tsushima Kentucky svarte på Arodem sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no) Jaisus. Det så boring ut. Så ut Horizon Z Dawn, som var piss kjedelig. ANMELDELSE: Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered Kentucky svarte på Andreas Bjørnbekk @Gamer sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no) Hvem spiller COD for campaign delen? Den var jo helt tragisk kjedelig. Slik blir de asymmetriske flerspillerkampene i Project Resistance Kentucky svarte på akelbo sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no) Var hypet på dette. Men det så jo tragisk kjedelig ut. Du må ha et kjedelig liv Kentucky................. ? 2 1
Pallehysa Skrevet 18. september 2020 Skrevet 18. september 2020 Ghost pirate LeChuck skrev (7 timer siden): Resident evil Biohazard var helt fantastisk, jeg pleier sjelden å bli skremt hverken av film eller spill i biohazard så fikk jeg virkelig kjenne på skrekken. Måtte legge fra meg håndkontrollen flere ganger Hvis dette blir noe i samme gate så gleder jeg meg enormt. Heilt einig. Biohazard er det einaste spelet dama faktisk likte å sitte å sjå på at eg spelte. Var som ein skummel interactive film.. Mitt favoritt grøsser spel gjennom tidene. 1
AtterEnBruker Skrevet 18. september 2020 Skrevet 18. september 2020 Ser spennende ut, men igjen; håper på mer jevnere fordeling av skrekk, og mer variasjon og kreativ AI av monstre. Siste halvdel av 7ern handlet nesten bare om å gønne ned horder av copypasta muggmenn, og det følte jeg meg noe snytt for...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå