Gå til innhold

Jente trenger ny PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jepp, når jeg ber om hjelp evnt prøver å hjelpe, er de fleste intresert i hvor utrolig dårlig jeg er til å stave osv (Merklig nokk er dere strengere på rettskriving på dette forumet en min ungdomskole lærer var, det sier mer en dere tror).

 

Lurer på om jeg skall bytte navn til Trine Line Skall vi kline. Da synes dere nokk at skrivefeilene mine bare er sjarmerendet :D

Lenke til kommentar
Her er "hjerte" i pcen

Seagate Barracuda 7200.7 160GB S-ATA 8MB cache 7200RPM NCQ
Abit IS7-E2G Hovedkort for S478/800mhz I865PE, SATA, ATX, Dual-DDR, GbLAN
Intel Celeron D 320 2.4 GHz Boxed PC533 Socket PGA478, 256KB cache
Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB Unbuffered, Non-parity, 64Megx64.

ellers kan du velge å vrake.
Lenke til kommentar
Nå har jeg fått 100 tips her og 100  på Pm, og har kommet et stykke videre :)

Offtopic..

 

Dette kan sikkert synes ganske frekt av en med så få innlegg her på forumet å komme med denne uttalelsen, men jeg lar det stå til:

 

Dette har utviklet seg til å bli en ganske patetisk affære for de fleste av dere som fortsetter å sende forslag, når dere kan lese at det er kommet inn X antall forslag fra før av.. Er dere virkelig utsulta på kontakt med personer av det motsatte kjønn, at dere bare få med deres eget forslag, for å se om dere kanskje får et takk tilbake? Wohoo, jenta ble fornøyd med mittforslag!! :thumbs:

 

Lurer på hvor mange tips og pm's det hadde kommet hvis tråden hadde hett "gutt trengenr ny PC!".. Heia gutteklubben grei.. :woot: Jessu fader..

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest hele tråden (og det tror jeg er like greit, når jeg ser innleggene på denne siden), men har du vurdert Komplett sitt PC-tilbud, med socket 754-HK og Sempron 3100+?

 

Den får du for 5000,- kr, og du kan konfigurere bestillingen, slik at du får det du trenger.

Endret av emacoolit
Lenke til kommentar
camxer: Tror du er litt seint ute  :p

Hun har ikke kjøpt pc'en ennå, og jeg syns at en p4 3,0GHz med hyper threading er bedre til hennes bruk enn en Athlon xp2500+. Så jeg er ikke sent ute og jeg "tror" at jeg er den eneste som foreslo en intel pc.

Sjekk datoen på den første posten......

 

Nå har jenter en tendens til å bruke tid i butikker og sånt, men å bruke 10 måneder på å kjøpe en datamaskin....? Tvilsomt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...