Gå til innhold

Google Pixel 5, 4a 5G og 4a


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NEpicpJ7tE8xouKdk6bFE1nwUTKNvmfS skrev (10 minutter siden):

Happybytes, men går over til vipps på onsdag så får vi se om det virker der også.

Har slått på wifi-tale men har ikke sjekket om det virker, vet ikke om det er ett eget ikon for wifi-tale under samtale?

 

Du kan teste om Wifi Tale fungerer ved å sette mobilen i flymodus med Wifi påslått, da skal du få dekning selv om ikke mobilradioen til telefonen er påslått.

Lenke til kommentar
Magnetar skrev (5 timer siden):

Jeg driver og skal bestille en P5 fra Amazon UK og får opp dette:

Bilde_2020-11-09_101001.png.73d1c0f451c92ef6ce564be3adcfe7c9.png

Det ser ikke ut som importavgiftene er inkludert... Eller det de innbakt i prisen?

På min 4A-bestilling fra Amazon UK sto det i alle fall "Tax and Import Fees" eller noe sånt.

Så for meg ser det ut som det ikke er inkludert, rart. Er det direkte fra Amazon eller en "reseller"?

Lenke til kommentar
fflex_InnleggNO skrev (2 timer siden):

Når jeg leser om 4G tale på Vipps sine sider, så kan det nesten virke som at de supportere 4G tale på alle telefoner som teknisk støtter det? I så fall en stor grunn for å velge de. Selv bruker jeg Telia via jobb, og er nødt til å ha 4G tale, noe som er kjipt for en Pixel fanboy 

Har testet min Pixel 4A med både Telia privatabb og Telia jobbabb, 4g tale og Wifi-tale fungerer knirkefritt! Out of the box til og med ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...