Gå til innhold

Google Pixel 5, 4a 5G og 4a


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Magnetar skrev (18 timer siden):

Hei, folkens. Fikk nettopp øye på Pixel 4a på Amazon.com. Da jeg la inn bestilling fikk jeg opp dette regnestykket (se under)

Er alle avgifter inkl. her? Noen som vet om det er vanskelig hvis det er noe feil med den og den må sendes tilbake?

Pixel 4a Amazon.jpg

Det ser ut som alt er med ja. Om du får ekstra mva så send Voec nummer inn til posten så fjernes det. Har vært litt tull med det. Du får vel mye kortere garantier og slikt enn i Norge, men tipper Amazon ordner opp dersom noe skjer tidlig. Uansett mer styr enn om du kjøper i Norge, men du sparer nå en del kroner på det.

Lenke til kommentar

Nå ska jeg være "han der" som sier: Vil du virkelig støtte et selskap som Amazon? Liker ikke helt hvordan de knuser all konkurranse fordi de er så helsikes store at ingen kan overleve i kamp mot dem. Og mens Jeff Bezos håver inn milliardene så får de ansatte luselønn.

Skal ikke dømme noen som kjøper fra Amazon, for det er et personlig valg man tar, men jeg ville bare ha det nevnt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
minim skrev (23 timer siden):

Det ser ut som alt er med ja. Om du får ekstra mva så send Voec nummer inn til posten så fjernes det. Har vært litt tull med det. Du får vel mye kortere garantier og slikt enn i Norge, men tipper Amazon ordner opp dersom noe skjer tidlig. Uansett mer styr enn om du kjøper i Norge, men du sparer nå en del kroner på det.

Tusen takk for svar! Da tok jeg sjansen og bestilte en. ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heisann! Jeg fikk den, men hadde den ikke lenge da jeg ikke var fornøyd med skjermen. Venstre side av skjermen var litt lysere enn høyre og jeg fikk følelsen av at dette var en billig OLED (noe det også er). Jeg er OLED-hore og legger altfor lett merke til sånne ting ? Kjempesynd, fordi telefonen var perfekt på alle andre måter! Kontaktet Amazon og de sa at jeg skulle få refundert beløpet når den var sendt tilbake. Sendte den for et par dager siden, så vi får se hvordan dette går...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...