Gå til innhold

Jeg skal passe leiligheten til en kompis...


MilKman'

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+2534
MilKman' skrev (På 20.7.2020 den 17.57):

...og i den forbindelse har jeg lyst til å gjøre mange små endringer i leiligheten hans til han kommer hjem.

Som eksempel:
Flytte alle kjøkkenmaskiner 10cm til venstre/høyre
Bytte plass på skjeer og gafler i bestikkskuff
Legge igjen mynter (I putetrekk, sko, skuffer etc)

Alt mulig rart man kan irritere seg over, men som likevel er "hverdags".

Jeg er ikke særlig kreativ på sånt, så jeg trenger tips og forslag. Finnes det noen psykopater her?
 

EDIT: Jeg bor ikke der, jeg skal kun innom for å vanne blomster og sjekke at alt er slik det skal!

Hvorfor i pokker bryr du deg om hvordan han har innredet? Vann blomstene og sjekk at alt er ok, og la det være med det. Personlig hater jeg folk som begynner å blande seg inn i hvordan jeg har det hjemme hos meg selv. Andre får passe sine egne saker.

Endret av Slettet+2534
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grimnir skrev (På 29.7.2020 den 12.30):

Hvorfor i pokker bryr du deg om hvordan har innredet? Vann blomstene og sjekk at alt er ok, og la det være med det. Personlig hater jeg folk som begynner å blande seg inn i hvordan jeg har det hjemme hos meg selv. Andre får passe sine egne saker.

Er enig med deg, personlig liker jeg heller ikke det. Det er jo selvfølgelig noe annet, vis man er skikkelig gode kompiser. Da vil ikke en liten prank klare å ødelegge vennskaps forholdet. ??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534
TheDarkSapling - SCM skrev (2 timer siden):

Er enig med deg, personlig liker jeg heller ikke det. Det er jo selvfølgelig noe annet, vis man er skikkelig gode kompiser. Da vil ikke en liten prank klare å ødelegge vennskaps forholdet. ??

Selvsagt, men TS spurte vel her inne fordi at han/hun var usikker og ønsket råd. :)

Lenke til kommentar
Legotardo skrev (På 29.7.2020 den 12.20):

Passet huset til en kompis for en del år siden. Fikk tak i et nesten lignende tastatur som han hadde, sådde karse i det og bytta det ut med hans (gjemte bare hans litt). Da han kom hjem og satt seg ned ved maskina hadde han et maks gjengrodd tastatur. 

Haha den var konge :D

Lenke til kommentar
Grimnir skrev (På 29.7.2020 den 12.30):

Personlig hater jeg folk som begynner å blande seg inn i hvordan jeg har det hjemme hos meg selv. Andre får passe sine egne saker.

Høres ut som du har misforstått noe. Trådstarter driter vel i hvordan huseieren "har det hjemme hos seg selv". Det er snakk om å flytte ting så lite at de som bor der lurer på om det er noe de innbiller seg.

Lenke til kommentar
2 hours ago, frohmage said:

Høres ut som du har misforstått noe. Trådstarter driter vel i hvordan huseieren "har det hjemme hos seg selv". Det er snakk om å flytte ting så lite at de som bor der lurer på om det er noe de innbiller seg.

Jeg tror ikke metoden fungerer hvis trådstarter skal passe huset og personen vet dette. De fleste vil trekke en slutning og skylde på de som har bodd der. Altså de vil ikke tvile sin egen psyke, men trådstarter sin.

Hadde noens tilstedeværelse vært ukjent, så kunne man fucket opp noen i større grad

Lenke til kommentar

Litt avhengig av type fjernkontroll og TV kan man gjøre noen prank med den så den ikke fungerer før han finner ut av hva som er gjort. Ofte når jeg kommer fra reise er det å slenge seg ned på sofaen med litt lett TV underholdning en vinner og hvis man da ikke får liv i TV ser jeg for meg litt frustrasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...