Jump to content
Leflus

Xbox Series X - Generell diskusjon

Skal du kjøpe Series X?  

115 members have voted

1. 1. Skal du kjøpe Series X?

• Ja, på lanseringsdagen
      38
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      24
    • Nei
      28
    • Vet ikke
      25

Recommended Posts

Tror dere det vil være mye kø på Elkjøp for å få All Access dealen? Nærmeste Elkjøp er Tiller, ca 1 mil sør for Trondheim sentrum.

Gidder ikke stikke innom før etter jobb om det er sannsynlig med mye kø

6 minutes ago, Jakobk said:

Du betaler 354kr/mnd i 24mnd for konsoll + Ulitmate game pass. Etter 24 mnd eier du konsollen, men må fortsette å betale for game pass om du fortsatt vil ha det. De prøver bare å få frem at det er den samme prisen som å kjøpe produktene uten delbetaling.

En fordel med dette er at du er sikret prisen på ulitmate pass i 24mnd. Mye mulig den stiger etter hvert nå som det blir en bedre og bedre tjeneste. 

Ja, men da er det feil i teksten, som jeg skrev over, det skulle ikke stått All Access hos Elkjøp, skulle vært Game Pass Ultimate. For i USA betyr All Access at du betaler ikke noe med en gang, alt nedbetales over tid.

JarleGutt skrev (1 minutt siden):

Ja, men da er det feil i teksten, som jeg skrev over, det skulle ikke stått All Access hos Elkjøp, skulle vært Game Pass Ultimate. For i USA betyr All Access at du betaler ikke noe med en gang, alt nedbetales over tid.

Den samme dealen er tilgjengelig hos Elkjøp også.

Annonse
JarleGutt skrev (1 minutt siden):

Det samme er sant her.. du betaler 354 kroner i måneden. Første betaling går til forfall 30 dager etter du har fått melding fra Elkjøp om at konsollen kan hentes.

Har prisen på Xbox Pass Ultimate nettopp gått opp? Mener husker det stod noe om at prisen skulle gå opp.

Er det andre måter å skaffe seg Pass på for feks 24 måneder enn denne dealen her i Norge?

Jeg lurer på om Game Pass vil øke i pris snart? Med EA og ikke minst etter kjøpet av ZeniMax. Kanskje lurt å bare kjøpe det for ett år eller 3, om det er mulig?