Woff Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Må innrømme at det er Roger Waters sin The Dark Side Of The Moon Redux som fortsatt snurrer her! Dette er jo ei herlig plate og lydmiksen i Atmos er jo verdt hele kostnaden (nesten da!) 😊 2
Woff Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Ble bestilt litt musikk fra Barclay James Harvest sist og denne kom i dag: https://www.platekompaniet.no/musikk/cd/barclay-james-harvest-baby-james-harvest-deluxe-box-set-cd-blu-ray Jeg har en lei tendens til å kjøpe fysisk musikk når det kommer på Blu Ray og i alle fall når lyden er mixed til minimum 4 kanaler. Denne er remixed i 5.1, noe som absolutt er greit å spille i anlegget her! 1 2
Valmeth Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai (endret) Spoiler Ja faktisk, skrur for en kompis Er så lei av den bilen! Endret 20. mai av Valmeth 1
:utakt Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Jeg kommer stadig tilbake til denne gjengen fra Hamar. Jeg vil ha Meer! 1
Woff Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Litt rolig søndag med filmen 'The Mission* og nydelig musikk: Ennio Morricone's 'Gabriels Obo'! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå